Bullit Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Som topic sier er jeg interessert i en centrino maskin til 10000.- gjerne under om det lar seg gjøre. Ser Acer har et par rett rundt den prisen, men lurer på om det er noen andre alternativer der ute jeg har oversett. Kikker på denne http://www.psdata.no/ps.asp?it=108751&mlevel=090101 fra psdata, noen med erfaringer med denne? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ukens tilbud hos Netshop. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Du kan få kjøpe min Acer 803 LMi til den prisen Lenke til kommentar
Revs Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 netshop-->ukens tlbud Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tilbudet til netshop var ganske bra.... er vel den beste av de billigste laptopen jeg har sett Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Ikke dårlig det tilbudet der nei, men liker ikke designet på 1557, ja jeg vet jeg er kresen spessiellt når prisen er der den er. Ingen som har noen erfaringer med denne Acer maskinen da? Lenke til kommentar
Revs Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 spørst hva du skal ha maskinen til det... acer maskinen har ikke akkurat noe grafikkkort å skryte av! hva er det som er galt med designet til 1557 da? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Maskinen skal igrunn bare brukes til surfing og kanskje skrive litt, så er ikke så avhengig av et rått skjermkort. Antar kvalitetsfølelsen er bedre på Aceren enn på 1557èn også? Det jeg lurer litt på er batteritiden på Aceren, står ingenting noen sted Lenke til kommentar
Revs Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Maskinen skal igrunn bare brukes til surfing og kanskje skrive litt, så er ikke så avhengig av et rått skjermkort. Antar kvalitetsfølelsen er bedre på Aceren enn på 1557èn også? Det jeg lurer litt på er batteritiden på Aceren, står ingenting noen sted mulig kvalitetsfølelsen er bedre... har ikke testet den acer maskinen! men batteriet på 1557 er iallefall bra ca 4-5timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå