Petteram Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Står på terskelen til innkjøp av ny LCD skjerm, men trenger litt bistand fra dere i forumet. Har så langt klart å bestemme meg for en 19" Eizo og har lest testene av L767 og L768. Hvilken er egentlig den beste av disse to. Prismessig er de så og si like. Flexi-data her i Bergen selger dem nå for henholdsvis Kr 5292,- og 5596,- Mulig Øyvind Dahle har det beste utgangspunktet for å uttale seg siden han har testet begge. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Glemte å si at jeg ikke er på jakt etter en spillskjerm. Driver litt med bildebehandling og videoredigering. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 L768 syns jeg var best av disse da. Den er nyere og har mye bedre konstrast (1000:1). Tror du vil få enromt mye glede over den skjermen. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Da er det bestemt. Takker så mye for hjelpen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Lykke til da. Jeg er sikker på at den vil falle i smak Fint om du deler erfaringer når du får denne.. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Klart jeg deler mine erfaringer, skulle bare mangle. Siste året har jeg sittet foran en LG 1710B. Regner med at jeg ser stor forskjell.... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 det er jeg og sikker på Lenke til kommentar
jpwne Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jag köpte en L795 istället för L768 och jag är mycket nöjd! Fantastisk bild och ingen märkbar ghosting i spel. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Dette var jo helt natt...Halvparten av innleggene forsvunnet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Dette var jo helt natt...Halvparten av innleggene forsvunnet. Forumserveren kræsjet i natt, slik at de måtte bruke backup av forumet, men den var tatt nesten et døgn før. Med andre ord: ikke optimal tid å kræsje på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå