simalarion Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Få endret det topitcet da-feilen ble jo rettet før du postet-mye mulig denne overskriften kunne redferigjøre noen, men din sak, neppe!. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Selv de beste kan dumme seg ut. Har handlet på vegne av firma og med selv for hundretusenvis hos komplett, og har gjennom mange år kun en liten dustehistorie å fortelle. En ferievikar anbefalte meg å ta hovedkortet UT av et kabinett, for så å "kortslutte med en skje eller noe" da jeg lurte på hvorfor en maskin ikke ville boote... Feilen var en utsklidd pinne i strømbryteren. Ut over det har jeg aldri opplevd noe annet enn velvilje og kundeservice hos Komplett. Regner med at det ikke akkurat er lett å sitte på support der hvor folk har fritiert prosessoren sin med overklokking, mistet HD i gulvet og vil ha ny på garanti. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Nope skall dette være rettferdig, og webshoppene skall ta oss seriøst, er vi nødt til å få endret topicet ect på en post som denne, saken var opplklart før det ble postet og posten står og oser dårlig reklame helt uten grunn. Ta dette seriøst å spar den overskriften til de fortjener det, om ikke blir webshop erfaringer bare ei suppe til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå