Gå til innhold

Er du smart, så svinger du unna Komplett.no *løst*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe :D Bra alt løste seg så fort da :cool:

Löst og löst, en av partene her, komplett eller blakken snakker jo ikke sant her. For mens blakken påstår at han har fått mail fra komplett der de sier at han ikke får erstattning for varen, så påstår komplett at de allerede hadde sendt retur innen blakken skrev dette innlegget!! Det henger jo ikke på "greip".

Lenke til kommentar
Stå på! Ikke la Komplett lure deg!

Mener du virkelig at en så stor bedrift som Komplett prøver å lure kunder? :no::hrm:

 

Og til alle som har kommet med bemerkelsesverdig barnslige innlegg her... La vær å poste.

 

jeg er helt enig, barnslige innlegg bør man holde seg unna, men så ikke så mange her da ;)

Lenke til kommentar

Hvis komplett.no snur på denne måten må de jo ha innsett at de har gjort en gedigen tabbe. Hvis ikke hadde de nok ikke forandret standpunkt så raskt. Jeg tror det må komme av at en av kundebehandlerene på komplett har trukket en for raskt slutning. Virker som det er mange her som gjerne vil mistenke svindel og uærlighet hos kunden. "It takes one to know one" sier nå jeg

Lenke til kommentar

Jeg har hatt flere returer hos komplett og aldri møtt annet enn hyggelige folk i telefonen. Jeg har altid fått rask og effektiv behandling i retursaker. Er det bare meg som har vært heldig alle gangene?

Tror ikke det. All ære til kundebahandlingen hos komplett.

Der skal jeg fortsette å handle.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt flere returer hos komplett og aldri møtt annet enn hyggelige folk i telefonen. Jeg har altid fått rask og effektiv behandling i retursaker. Er det bare meg som har vært heldig alle gangene?

Tror ikke det. All ære til kundebahandlingen hos komplett.

Der skal jeg fortsette å handle.

Men det vil jo alltid väre slik, at noen har gode erfaringer med en webshopbutikk, mens andre kanskje har veldig dårlige erfaringer med den enkelte webshopbutikken. Man behöver som sagt ikke slutte å handle der forde, man kan heller pröve å komme med relevante synspunkter til webshopene om hva de har gjort dårlig slik at de kan forbedre dette til neste kunde som kommer for å handle.

 

Det er jo derfor dette forumet er så bra, så lenge det er relevant, at saker kommer opp til diskusjon og at webshopene da kan få innsikter på hvorvidt de har gjort sakene sine bra eller dårlig.

 

Vil også minne webshopene på at kunden alltid har rett helt til det motsatte er bevist! Det er meget viktig å huske på, aldri anklag kunden for noe så lenge man ikke har bevis for det motsatte. Det er grunnregelen for all business.

 

Stå på :thumbup:

Endret av joho83
Lenke til kommentar

Dersom trådstarter virkelig har fått denne mailen som komplett sier, vil jeg si det er en simpel misforståelse. Forstår at trådstarter fyrte opp denne tråden, og det er alltid bra med erfaringer, gode og dårlige, om webshopper. Kanskje vært litt kjapp på avtrekkeren, men det er sånt som sker. Håper du blir fornøyd når det kommer ny CPU.

 

Må legge til at jeg personlig er fornøyd med komplett, jeg presterte å sende inn CPU + HK til test hos komplett, av den enkle grunn at jeg glemte å sette i 12V kontakten :blush:. Men testordningen fikk jeg i alle fall testet.

 

-Zlatzman

Lenke til kommentar

For å si det slik , trådstarter har desverre vært uheldig med hvem han traff på . Dette skal ikke skje ,men har selv erfart dette og måtte dra saken helt til "topps" hos komplett før den ordnet seg , slike ting er uheldig og skal ikke forekomme , vil også påpeke at dette forekommer hos flere en Komplett .

Generelt har jeg et godt inntrykk av dem og har ingen betenkeligheter med å handle der . Når det så gjelder slike kundebehandlere (uansett firma de jobber i ) bør de tas inn på "matta" og gis en mulighet til å forklare seg og eventuelt få korrigert deres fremferd , for intet firma er tjent med vanskelige kundebehandlere som gir firmaet et dårlig rykte .

Lenke til kommentar
Löst og löst, en av partene her, komplett eller blakken snakker jo ikke sant her. For mens blakken påstår at han har fått mail fra komplett der de sier at han ikke får erstattning for varen, så påstår komplett at de allerede hadde sendt retur innen blakken skrev dette innlegget!! Det henger jo ikke på "greip".

Da er det jo bare for blakken å vise beviset for det, så vet vi hvem som lyver. Når dette ikke er gjort, velger jeg å tro på komplett.

 

 

Forøvrig selv handlet endel til komplett og aldri hatt problemer der. (hvis vi ser bort fra kø i butikk)

Lenke til kommentar
Löst og löst, en av partene her, komplett eller blakken snakker jo ikke sant her. For mens blakken påstår at han har fått mail fra komplett der de sier at han ikke får erstattning for varen, så påstår komplett at de allerede hadde sendt retur innen blakken skrev dette innlegget!! Det henger jo ikke på "greip".

Da er det jo bare for blakken å vise beviset for det, så vet vi hvem som lyver. Når dette ikke er gjort, velger jeg å tro på komplett.

 

 

Forøvrig selv handlet endel til komplett og aldri hatt problemer der. (hvis vi ser bort fra kø i butikk)

Forklaringen kan jo være så enkel at han ikke hadde motatt den mailen enda , har selv opplevd at mailer har vært på "vandring" for de annkom rett adresse .

Lenke til kommentar

JediMindTriks: Meget logisk. Du mener at siden du har vært uheldig å fått 1 av 10 deler som ikke fungerer så er ikke komplett bra? Har handlet med komplett i mange år og eneste jeg har hatt problemer med når jeg fikk varene var et demo-kort som ikke fungerte.

 

Jeg handler mer enn gjerne med netshop, psdata eller mpx, men stort sett så mangler de en eller flere deler evt så blir totalsummen høyere pga at jeg må gå fra en billig variant på komplett til en dyrere hos de andre. Ergo, pga at komplett har så mange deler handler jeg mye der.

Lenke til kommentar
For det første, hva har mine antall innlegg på denne websiden å gjøre med denne situasjonene jeg er kommet opp i? Forklar meg det er du snill.

Det er ikke første gangen at en ny bruker har startet sin fartstid på forumet med en '<enellerannennettsjappe> suger'-tråd eller '<enellerannennettsjappe> ruler'-tråd (uten å implisere noe som helst om din tråd).

 

En beryktet episode hvor nettbutikken Netconnection prøvde seg på lureri har nok satt sine spor for å si det slik. Ergo er mange forumbrukere skeptisk til førstegangspostere.

 

Hvor mange innlegg man har fra før har selvsagt null og niks med noe som helst å gjøre så lenge man ikke farer med løgn eller driver hekkan. Sålenge du har rent mel i posen kan du bare ignorere dem som klager på hvor mange innlegg du har, eller rettere sagt, mangelen på sådanne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...