Jonas Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Heisann Holder for tiden på med et programmeringsprosjekt. Planen er å ha et ferdig, tile-basert spill, med grafikk, lyd og konsept. Problemet er grafikken. Klarer noe serlig bra selv, og å begynne å ta fra andres spill er ikke så aktuelt. (mht copyrights osv) Så derfor lurte jeg på om noen av dere hadde lyst til å hjelpe meg! Det er hovedsakelig tiles jeg trenger, men bilder av forskjellige objekter (Sverd, rustning osv), og units (Forskjellige "monstre") er også flott. For de som ikke vet hva en tile, i et tile-basert spill er: Hovedsakelig bare bilder (16px * 16 px) som kan repeteres bortover, og lage et brett. Takker for all hjelp Jonas Edit: Kan sikkert legge ut en beta av spillet, hvis noen vil se litt først. Edit: Legger det ut. Se vedlegget. Kampen_Om_Nordpolen.zip Endret 26. november 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har laget en liten flue jeg, i 16x16 pixler, skal se om jeg får laget et monster i 48x48 pixler også Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Laget et monster også, det suger desverre, men jeg prøvde iallefall(de skal være ovenifra ikke sant?) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Litt snø: Foressten beta'en funker ikke, det kommer opp feilmelding om feilplassering eller noe slikt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Sverd på gress: Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Sverd på snø: Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Pent jobba, Gandalf the Grey! Feilmelding om "Path not found" e.l.? Begge map-filene skal ligge i mappen "Testgame" som skal ligge ved siden av exe-fila. Og hvis prosjektet ikke ligger i en mappe (Altså hvis det ligger i C:\, D:\ osv) vil man få error. F eks er skrivebordet, eller program files er plass å legge det. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Får jeg noe credit for dette eller? Er det noe mer du trenger? Skal prøve å få betaen til å funke nå Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Credit skal du få! Kommer enten til å legge med readme-fil, eller skrive slikt på en hjemmeside. Mer trenger jeg nok, men jeg vet ikke helt hva, enda. Har ikke kommet så veldig langt med konseptet enda. Endret 26. november 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Credit skal du få! Kommer enten til å legge meg readme-fil, eller skrive slikt på en hjemmeside. Mer trenger jeg nok, men jeg vet ikke helt hva, enda. Har ikke kommet så veldig langt med konseptet enda. Greit det, kan vel egentlig bare sende PM om du kommer på noe spessielt du trenger, ellers kommer jeg sikkert til å poste diverse ting her etterhvert Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Et til monster som kan luske rundt i noen busker eller noe: Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 En liten busk: Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Hvis noen har lyst til å animere, så går det også ann. Har animert (og mask'et) Gandalf's flue (Jepp, den skal garantert brukes ), og legger den ut som et eksempel: (Litt vannskelig å se når det er så lite, men det tar seg godt ut i 320*240 oppløsning) Edit: de skal være ovenifra ikke sant? Nja .. Mer sett med litt vinkel. Noe sånn som dette. Endret 26. november 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå