daniman Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kjøpte spillet for et par dager siden, og spillet er ganske enkelt superfett. Sykt bra grafikk, og utrolig atmosfærisk. Både Light og dark aether er noe som bare må ses og spilles i. Utrolig bra spill! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Man må jo ikke scanne da, er bare bestemte plasser for å feks låse oppd dører å sånt. Men de har jo lagt det opp slik at du må scanne en del for å få med deg historien o.l. Funker fett for min del Metroid spillene til gamecube er vanskeligene, ingen tvil om det. Har bare spillt et par timer og har ikke møtt på noen vanskeligheter enda. Ikke dødd enda. Men f.eks Metriod Prime (1) har jeg ikke runda enda! Shittvanskelig! Lenke til kommentar
levilord Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jeg synes metroid prime 2 er et kongespill..kjøpte det for noen dager siden, har ikke spillet det så mye, må gjøre så mye lekser(huff) men i helga skal jeg spille det til krampa tar meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå