roadflash Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har skjedd noe rart med win xp'en min. Tror jeg har sletta noen filer jeg ikke burde, eller noe sånn. For når jeg startet maskinen på nytt nå, og trykker på en ikon på skrivebordet, får jeg følgende beskjed: Som en slags overskrift på feilmeldingen står: c:\internet explorer\iexplore.exe "Denne filen har ikke et tilknyttet program som kan utføre denne handlingen. Opprett en ny tilknytning i kontrollpanelet Mappealternativer". Dette kommer opp på hvert ikon jeg trykker på, utenom dem som er standar (f.eks: mine dok, min datam, papirkurven, mine nettverks.) Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Har samme problemet når jeg trykker på startmenyen og på programmer, blant annet word fungerer ikke heller.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har du prøvd å gjenopprette med system restore ? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Du har slettet koblingene mellom filnavn og program. System Restore eller på annen måte erstatte de(n) filen(e) du slettet er enkleste løsning på problemet. Ellers gjør du som feilmeldingen sier. Åpne Min Datamaskin - Verktøy - Mappealternativer - Filtyper Dette er en sinnsykt stor manuell jobb. Endret 26. november 2004 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå