Gå til innhold

9700 det beste valget som finnes for bærbar?

Veritas_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja. Heller drøye kjøpet en måned eller to da. Eller er det like kurant å bytter skjermkort på bærbare som stasjonære :)

Ikke akkurat kurant, men mulig på noen maskiner som har hk og bios som støtter et kraftigere kort samt fysiske likheter på kortet som skal ut av maskinen og kortet som skal i. Ofte mulig der hvor en spesiell modell kommer på senere tidspunkt med et bedre skermkort tilbudt på retail markedet. Da det har fungert med bios skifte til den nyere versionen av den samme modell. Har mange ganger gitt ut rev.1 og rev.2 av samme maskin ellers utenom bedre pros og gfx.

Lenke til kommentar

Trenger du maskin I DAG er 9700 det beste alternativet. Kan du vente noen måneder (og det virker det jo som du kan), får du vel 9800 til en litt høyere pris enn 9700-maskinene ligger på i dag. Vet ikke hvordan ytelsen er på 9800 i forhold til 9700, men min maskin med 9700 og 1,6 Centrino takler hvertfall Doom 3, NHL 2005, Fifa 2005 og FarCry MEGET bra. Har ikke kjøpt HL2 ennå, men regner med jeg greier spille det også :)

Såe, hvor tålmodig er du? :cool:

Edit: skrivefeil

Endret av NoviKaNa
Lenke til kommentar

9800 vil være ca 30% raskere enn 8700-brikken. Når dte kommer til 6800GO og X800 mobility, er det og et hav av forskjell i enkelte spill mellom disse. 6800-kortet ligger bak, endel fps, men mener det stod de ikke hadde fått tak i den kuleste utgaven som er klokket til 450/1200 :)

Den de brukte kjørte vel på 325/600 e.l. Minstre versjonen altså.

X800 lå hvertfall langt foran denne. Finnes på Hexus.net, disse testene jeg refererer til.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...