NiXoiD Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) hei.. jeg har lyst på vannkjøling i pc min, men jeg har ikke peiling på det i det helet. og jeg vil ikke ødlegge pc min.. hvor kan jeg få noen til og innstalere det får meg??? bor i oslo området. er det noen buttikker i nærheten jeg kan dra, så de kan fikse det får meg??? Endret 25. november 2004 av NiXoiD Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Kjøp ca 10 cola flasker,legg dem i frysern. Etter 20 Min tar du den ene ut av frysern og settern i pcen (oppå grafikk-kortet). Neste dag er colaen varm, bytt den ut med en cola i frysern.. Funker for meg! :!: Lenke til kommentar
mESA Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Sa gutten som ødla skjermkortet sitt Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Folk på Overklokking.no vet mer om slikt. Har den selv og er litt arbeid å lage til og koster litt. Tungt blir det også. Men stille og kaldt er det Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 ja..har kjøpt nytt! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Du kan begynne med å lese litt på nettet om hva vannkjøling er og hvordan det fungerer. Står noe på overklokking.no som nevt og du kan titte litt i forumet der. Mye fornuftig info. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kjøp ca 10 cola flasker,legg dem i frysern.Etter 20 Min tar du den ene ut av frysern og settern i pcen (oppå grafikk-kortet). Neste dag er colaen varm, bytt den ut med en cola i frysern.. Funker for meg! :!: for noe tull da mann! hørt om kondens før? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kjøp ca 10 cola flasker,legg dem i frysern.Etter 20 Min tar du den ene ut av frysern og settern i pcen (oppå grafikk-kortet). Neste dag er colaen varm, bytt den ut med en cola i frysern.. Funker for meg! :!: for noe tull da mann! hørt om kondens før? og i tillegg ville vell flaskene sprengt i frysern.. ? Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 ........og heller ikke kjøle noe særlig pga dårlig kontakt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå