Gå til innhold

Kamskjell mobil uten antenne!

jt1

Anbefalte innlegg

Hvilken mobil anbefales av Amobils.no lesere? Det skal være en liten fancy kamskjellmobil til ei jeg kjenner. Den bør ikke koste over 3000. Den skal helst være uten antenne. E700 er uaktuell, fordi jeg ser at alle har den... ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:thumbup: Tja...

Av kamskjelltelefoner uten antenne har iv jo en liten liste...

Er ikke sikker på om alle disse koster midre enn 3000,- , men det er jo lett å finne ut...

Nokia 7200: Stilig telefon med kamera og Edge. Litt liten skjerm. Og litt dyr. Kun 4mb minne uten mulighet for minnekort...

Nokia 7270: Likner litt på 7200, men med større skjerm, kamera, kun 5mb minne, litt dyr, ikke blåtann

SE Z200: pen telefon bunnskrapt for funksjoner, praktisk klokke på utsida, ellers fint lite...

SE Z600: kamera, stor skjerm, liten skjerm utapå, bra med funksjoner, ellers vet jeg lite...

Samsung E700: god telefon med sugen meny, litt blasse bilder på skjermen, en del minne, men ikke masse, infrarød, god telefon...

Samsung E330: Liten og lett, gode skjermer, har hørt rykter om at den indre skjermen ikke er så inmari bra, dårlige menyer :thumbdown:

Nokia 6170: Denne er ikke ute enda, mye det samme som 7270, bare ikke mp3-ringetoner og fashion, er vel ikke så dyr, kun 4mb minne

LG G1100: Billig telefon, kamera, mye for pengene, snaxy dråpedesign, denne har vel antenne, hmmm

LG C1100: Liten skjerm, lite minne, bla bla...

Ellers har vi jo noen luksuskamskjell:

LGT5100: denne koster vel mer, men hey for no' stæah du får! Mp-kamera, høyoppløselig og stor skjerm, intern antenne, bra skjerm utapå, mye minne, mp3speller....

Nokia 6260: stort sett det samme som t5100 untatt skjerm utapå, ellers har denne blåtann, minnekort, radio...

Her er det jo etter smak og behag...

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...