Illmatic Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) da er altså killzone ute. jeg har smågledet meg til dette spillet, men anmeldelsen roser det ikke akkurat opp i skyene... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=256042 del dine erfaringer om spillet her! Endret 25. november 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har ikke spilt det selv. Men spillet fikk 9/10 av SuperPlay som jeg forøvrig stoler på. (Ikke la deg lure av bladet å tro det er et typisk über-mainstream spillblad. ) Ellers har jeg forøvrig hørt en del "labert" om spillet. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Har vel stort sett fått en lunken mottakelse, og ble ikke den Halo-killeren som media først påstod at det kom til å bli Endret 26. november 2004 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Campari Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jaja.. trenger vi egentlig flere FPS i disse Half-Life tider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå