BlueLou Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har et PowerColour Radeon X800XT PE. Når jeg spiller spill så låser PC seg etter noen min. Jeg mistenker video kortet. Noen som har utils som kan teste stabiliteten på et videokort? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tja, det eneste som stresstester grafikk-kort på en måte er tunge 3D-applikasjoner, som spill, 3dMark osv. Så hvis det kræsjer i alle spill osv er det nok noe som fusker. Du kan jo sjekke minnet med memtest86, kan være det som er tullete... Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Med rthdribl v.1.2 får du testa kortet ditt. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har et PowerColour Radeon X800XT PE. Når jeg spiller spill så låser PC seg etter noen min. Jeg mistenker video kortet. Noen som har utils som kan teste stabiliteten på et videokort? Har du 100% X800XT eller har du soft moda X800Peo VIVO? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå