Schnickaschnicka Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Func surface! HEEEEEEELT ENIG!!! Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Du skal være temmelig korka hvis du klarer å bruker så mye saktes i uka. De holder lenge. Saklig... Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Vill slenge meg med lasset og anbefale func.. hatt min i 1 år nå og er like fornøyd som når jeg kjøpte den Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 enten Func1030 eller Steelpad 4S eller Steelpad S&S er de jeg anbefaler....! muligens razor excactmat Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 func 1030, er vel ikke noe mer å tenke på Lenke til kommentar
Strong Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Som både Equiox & Shivac sier, så er QPad den absolutt beste musmatten jeg har prøvd... Jeg bruker lav sens på musen når jeg spiller, så jeg kjøpte den største musmatten (XXXL) de har på microplex.no Jeg har og MX 510, + at jeg kjøpte med Hyperglide Mouse Skates til min mus.. Har hatt den matten + musen leeenge nå, og aldri vært tegn til noe form for problem... Har hatt både fUnk og Icemat tidligere, og må si at jeg ikke likte de.. fUnk'en ble ripete uansett hvor ren du holdt den..... Så, anbefaler både Qpad og MX510 (beste musen jeg har hatt til nå (og har hatt mange, både av Logitech og MS)) Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Pøh. fUNC surface du liksom. Funker utmerket med optiske muser på ei vanlig tøy musematte. Slike får du kjøpt overalt. Lenke til kommentar
ron Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har noen nevnt RatpadzGS? Microplex har den til en grei pris. Fungerer bra for meg. Sjekk testene http://www.ratpadz.com/reviews.html Lenke til kommentar
alexandr Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har gamet cs på høyt nivå i 3 år (klaner med sponsorer) og har ærfart en ting når det gjelder musematter. Det er smak og behag. Faktorer for valg av musematte: - Hvilken mus du har - Hvilken "sensitivity" du har - Hvor mye friksjon du vil ha - Hvordan spill du spiller Alle disse faktorne kan hjelpe deg litt på veien mot riktig valg av musematte. Spiller du et spill med veldig lav sens (spill med høye krav til presisjon) slik som meg, kan det være lurt å ha en musmatte med en relativt stor flate. Jeg for min egen del bruker veldig lav sens på musa når jeg spiller, og har prøvd matter som func, icemat, steelpad og qpad, hvor sistnevnte i XXXL versjon er den bruker og er mest fornøyd med. Enkelte muser samarbeider bedre med musmatter enn andre, mtp hvordan laseren reagerer på de forskjellige flatene, jeg kan ikke uttale meg så mye om dette fordi alt jeg vet er annenhånds, men jeg ser på det som noe som bør tas i betraktning. Særlig stor betydning har det uansett ikke. Det finnes såkalte "skates" til musen som du bruker for å få bedre gli på musen. Den blir da mer følsom for bevegelser og du kan nesten dytte den fra ene siden av musmatten til den andre om du bruker f.eks steelpad eller icemat med tilhørende skates. Det finnes også sprayer for å ha på musmatten for å få bedre gli, men dette blir litt "overkill" etter min mening. Så mitt råd til deg er å prøve de forskjellige musmattene før du kjøper dem (om du har venner/kjente som har dem). Du prøver dem med musen din for å se hva som faller best i smak. Du er kanskje ikke like kresen som meg, men som gamer mener jeg at musmatte har veldig mye å si på hvordan man opplever spillet og klarer å prestere i det. Håper du finner en passende musmatte og at jeg ikke skremte deg med dette innlegget Lenke til kommentar
Al_Ghouti Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Ser at ingen nevnt Corepad. Jeg har hatt min i 2 uker nå og er meget fornøyd. Gjord av industriglass med et "honeycomb" mønstre på. Virker vara skikkelig durabel. Fungerer ypperlig til min Razer Diamondback (usbport moddad til 500 hz)! Sinnsykt "snabb" og precis + at den ikke bråker så mye. Den spiser heller ikke skatez som min everglide gjorde... Jeg syns t.o.m. den ser cool ut Jeg bestillte min fra Holland (her kan du lese div. tester av matten : http://www.corepad.com/reviews.php ) Såg at de fått in den på Microplex.no http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Et minus med denne matte er at den ikke er XXXXXXXL Den har omtrent like stor arbeidsyte som en Everglide Giganta hvis det sier deg noe) Jeg spiller mye cs men bruker ikke så sinnsykt lav sens. så det er ikke et problem for meg. Tror faktisk denne matten blev en av testvinnere i gamer.no:s test. Sjekk linken o se om den hjelper. De har testet alle matter som nevnts i tråden http://gamer.no/art.php?artikkelid=9879 Good luck dude Endret 27. november 2004 av Al_Ghouti Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg anbefaler fUnc 1030 eller Q-Pad XXXL. Jeg har ikke prøvd Q-Pad selv, men det er vist nok den beste matten man får tak i. De har den på Microplex.no og databutikken.com (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå