Gå til innhold

Musmatte til gaming?

Anbefalte innlegg

Inntil nå har min dyreste musematte kostet kr.19 , så jeg tenkte jeg skulle prøve noe bedre neste gang jeg skal bestille meg noe hardware.

Men , det var så mye å velge imellom , så jeg ble litt forvirret..

Noen som har tips om en god musematte til gaming/vanlig bruk? , tenkte også jeg skulle bestille en Logitech MX510 samtidig.

Noen som har noen vise ord?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gamer.no hadde en stooor oppsummering av musmatter. sjekk artiklene i arkivet. Det største valget å ta er om du foretrekker myke tøy-baserte matter, eller hard plastoverflater.

Det beste alternativet er å prøve den i real-life i en butikk. Alt annet blir bare gjetting. Jeg komemr personlig tiø å gå for razer-musmatten, selv om denne er litt vel dyr i forhold til de fleste.

-Stigma

Lenke til kommentar
QUOTE (*Thug* @ 25/11/2004 : 21:58)

Vil anta at datakjeden har de liggende! en ting sier jeg deg i alle fall, ikke kjøp icemat, hvorfor? Friksjon til tusen og vel så det. 

Icemat fungerer bra den. Husk bare å benytt teflontape.

har icemat selv jeg, og jeg bruker metersvis med teflontape i uken! Bytter til func så fort jeg får råd!

Lenke til kommentar

Vil anta at datakjeden har de liggende! en ting sier jeg deg i alle fall, ikke kjøp icemat, hvorfor? Friksjon til tusen og vel så det. 

har icemat selv jeg, og jeg bruker metersvis med teflontape i uken! Bytter til func så fort jeg får råd!

Synes teflontapen holder lenge jeg.

Lenke til kommentar

Synes teflontapen holder lenge jeg.

Jeg og.

Lenke til kommentar
Oki , som sagt er det en MX510 mus jeg tenker å bruke matten med.

Noen som vet av butikker i Trondheim som kan ha noen slike musematter fremme for prøving??

Jeg mener å ha sett endel musematter på elkjøp?? ta deg en tur på city syd området, mange elektrobutikker der :p hehe :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...