dkvam Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Inntil nå har min dyreste musematte kostet kr.19 , så jeg tenkte jeg skulle prøve noe bedre neste gang jeg skal bestille meg noe hardware. Men , det var så mye å velge imellom , så jeg ble litt forvirret.. Noen som har tips om en god musematte til gaming/vanlig bruk? , tenkte også jeg skulle bestille en Logitech MX510 samtidig. Noen som har noen vise ord? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg vurderer å kjøpe meg en såkalt "Icemat", har hørt at de skal være snasne. Men du kan jo sjekke litt rundt. Gamer.no hadde et musematte-test for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Steelpad S&S er etklartvalgformegihvertfall,hvilken mus har du? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Gamer.no hadde en stooor oppsummering av musmatter. sjekk artiklene i arkivet. Det største valget å ta er om du foretrekker myke tøy-baserte matter, eller hard plastoverflater. Det beste alternativet er å prøve den i real-life i en butikk. Alt annet blir bare gjetting. Jeg komemr personlig tiø å gå for razer-musmatten, selv om denne er litt vel dyr i forhold til de fleste. -Stigma Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Oki , som sagt er det en MX510 mus jeg tenker å bruke matten med. Noen som vet av butikker i Trondheim som kan ha noen slike musematter fremme for prøving?? Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vil anta at datakjeden har de liggende! en ting sier jeg deg i alle fall, ikke kjøp icemat, hvorfor? Friksjon til tusen og vel så det. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 steelpad er en genial musematte for mx510.. lurer på å kjøpe det selv en av denne og noen skates Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg ville valgt fUNC 1030. Du burde ikke velge icemat, fordi den har en utrolig plagsom lyd(!).. den har en høyfrekvent lyd når du drar musa fort over den. Dette var dog ikke icemat 2 /mine erfaringer Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vil anta at datakjeden har de liggende! en ting sier jeg deg i alle fall, ikke kjøp icemat, hvorfor? Friksjon til tusen og vel så det. Icemat fungerer bra den. Husk bare å benytt teflontape. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Bruker Fatpad jeg. Stor og fin tøymatte Like stor som 4 vanlige matter omtrent. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Allsop tøymatte til 80kr skal funke utmerket og sier de som bruker den. Holder meg til fUnc 1030 selv Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 QUOTE (*Thug* @ 25/11/2004 : 21:58) Vil anta at datakjeden har de liggende! en ting sier jeg deg i alle fall, ikke kjøp icemat, hvorfor? Friksjon til tusen og vel så det. Icemat fungerer bra den. Husk bare å benytt teflontape. har icemat selv jeg, og jeg bruker metersvis med teflontape i uken! Bytter til func så fort jeg får råd! Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 QUOTE (*Thug* @ 25/11/2004 : 21:58) Vil anta at datakjeden har de liggende! en ting sier jeg deg i alle fall, ikke kjøp icemat, hvorfor? Friksjon til tusen og vel så det. Icemat fungerer bra den. Husk bare å benytt teflontape. har icemat selv jeg, og jeg bruker metersvis med teflontape i uken! Bytter til func så fort jeg får råd! Synes teflontapen holder lenge jeg. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 QUOTE (*Thug* @ 25/11/2004 : 21:58) Vil anta at datakjeden har de liggende! en ting sier jeg deg i alle fall, ikke kjøp icemat, hvorfor? Friksjon til tusen og vel så det. Icemat fungerer bra den. Husk bare å benytt teflontape. har icemat selv jeg, og jeg bruker metersvis med teflontape i uken! Bytter til func så fort jeg får råd! Synes teflontapen holder lenge jeg. Jeg og. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Du skal være temmelig korka hvis du klarer å bruker så mye saktes i uka. De holder lenge. Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har fUnc, Steelpad 4D, Icemat og Q-Pad XXXL. Etter min mening så er Q-Paden den aller beste jeg har brukt. Musa (mx510) glir som smurt (hyperglide). Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har også god erfaring med q-pad musematten. Men har ikke brukt andre gaming musematter enn denne. Jeg bruker mx1000. Denne selges på www.mpx.no og finnes i tre forskjellige størrelser. Anbefales! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Oki , som sagt er det en MX510 mus jeg tenker å bruke matten med.Noen som vet av butikker i Trondheim som kan ha noen slike musematter fremme for prøving?? Jeg mener å ha sett endel musematter på elkjøp?? ta deg en tur på city syd området, mange elektrobutikker der hehe Lenke til kommentar
Codex_FS Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Jeg har bare meget gode erfaringer med IceMat 2´nd Edition, Black. Endret 26. november 2004 av Codex_FS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå