Gå til innhold

hvor å kjøpe razer diamondback

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en grunn til at det finnes en søkefunksjon på foraer og det er en grunn til at google finnes. Det er hundre og ørten tråder om den musa nå. Tror du ikke andre har spurt om det samme ? Jeg vet svaret men gidder ikke gi deg svaret da det tar deg selv to sek å finne infoen selv...

Hvis du ikke gidder si "www.BlaBla.whatever" kan du like greit la være å poste.

Til trådstarter: Du finner den bla. på netshop.nn, neste gang, bruk "Prisguide"

Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar

Nei, fordi han skal lære av sine feil. Er lei av å lete gjennom foraer etter noe jeg selv er på jakt etter og så må jeg tråle gjennom hundre og ørten temaer om akkurat samme greia. Det er 4 tråder om Razer på denne sida så don't try to be a wiseass....

EDIT: Ved å søke på RAZER med søkefunksjonen her på forumet fikk jeg opp så "få" treff - Rest my case...

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
Det er en grunn til at det finnes en søkefunksjon på foraer og det er en grunn til at google finnes. Det er hundre og ørten tråder om den musa nå. Tror du ikke andre har spurt om det samme ? Jeg vet svaret men gidder ikke gi deg svaret da det tar deg selv to sek å finne infoen selv...

Til trådstarter: Du finner den bla. på netshop.nn, neste gang, bruk "Prisguide"

hehe. takk for infoen. går til innkjøp av den da. Og til deg gixxerman. Folk har lov til å spørre :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...