Schnickaschnicka Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hvor får jeg kjøpt denna musa? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det er en grunn til at det finnes en søkefunksjon på foraer og det er en grunn til at google finnes. Det er hundre og ørten tråder om den musa nå. Tror du ikke andre har spurt om det samme ? Jeg vet svaret men gidder ikke gi deg svaret da det tar deg selv to sek å finne infoen selv... Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Det er en grunn til at det finnes en søkefunksjon på foraer og det er en grunn til at google finnes. Det er hundre og ørten tråder om den musa nå. Tror du ikke andre har spurt om det samme ? Jeg vet svaret men gidder ikke gi deg svaret da det tar deg selv to sek å finne infoen selv... Hvis du ikke gidder si "www.BlaBla.whatever" kan du like greit la være å poste. Til trådstarter: Du finner den bla. på netshop.nn, neste gang, bruk "Prisguide" Endret 25. november 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Komplett selger den, og Netshop, og mange andre steder. bruk hardware.no's prisguide og ta et søk da vel =) -Stigma Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Hvis du ikke gidder si "www.BlaBla.whatever" kan du like greit la være å poste. Nei, fordi han skal lære av sine feil. Er lei av å lete gjennom foraer etter noe jeg selv er på jakt etter og så må jeg tråle gjennom hundre og ørten temaer om akkurat samme greia. Det er 4 tråder om Razer på denne sida så don't try to be a wiseass.... EDIT: Ved å søke på RAZER med søkefunksjonen her på forumet fikk jeg opp så "få" treff - Rest my case... Endret 25. november 2004 av gixxerman Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 greit at folk ikke er så "smarte" som deg gix, men du trenger ikke fyre opp så j*vlig.. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Det er en grunn til at det finnes en søkefunksjon på foraer og det er en grunn til at google finnes. Det er hundre og ørten tråder om den musa nå. Tror du ikke andre har spurt om det samme ? Jeg vet svaret men gidder ikke gi deg svaret da det tar deg selv to sek å finne infoen selv... Hvis du ikke gidder si "www.BlaBla.whatever" kan du like greit la være å poste. Til trådstarter: Du finner den bla. på netshop.nn, neste gang, bruk "Prisguide" hehe. takk for infoen. går til innkjøp av den da. Og til deg gixxerman. Folk har lov til å spørre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå