ggp Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har lagd meg en paste side hvor jeg kan paste text opp, til hjelp eller annet ... My Webpage Burde jeg laget noe mer fansy greier ? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Nei, det er jo til deg selv, så hva er da vitsen? Lenke til kommentar
casualtie Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Virker som det er til allmen bruk, da du kan skrive inn nick når du laster opp... Jeg fikk ihvertfall til å legge til en ny tekst. Design: tja fungere bra som det skal, trenger ikke noe fancy ting til en enkel side som dette her. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 En sak hadde jo vært å vist de nyeste først da, og ikke sist. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Og kom til å tenke på noe. Blir det ikke kaotisk til slutt? Og hvis man venter en time før man henter tilbake det man har pastet, og mange andre har pastet etter deg, da må du jo lete etter det du skrev.. Nei, ser ikke poenget med dette, bortsett fra at du utelukkende bruker det. Word funker fint ellers.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå