floffan Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Har et x800pro@xtpe 520/560 Det begynnte i dag at det komme klikke lyder i høytalerene når jeg spiller kun i 3d. Den forsvinner når jeg surfer på nettet eller når jeg spiller 2D spill. Har 2 lydkort og har prøvd begge, men med samme resultat. Når jeg komme høyt opp i FPS så er lyden der nesten hele tiden. . Det virker som det kommer en pipelyd for hvert 3d bilde som blir skapt på skjermen. Men selve bilde kvaliteten og stabiliteten er normal. HVA SKJER! Prøvde å oppdatere skjerkortet, men det hjalp ikke Har: IC7-G Intel:2.8Ghz 800FSB Beklager. Så nå at emnet ble plassert feil :blu Endret 25. november 2004 av floffan Lenke til kommentar
floffan Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Fant ut at tv signalene blir forstyrret når dette skjer ( Koblet til attene) . Har nå koblet ut tvkort og lydkort, og fortsatt kommer disse lydene. Virker som om skjermkortet lager radiobølger som forstyrrer både tv attenen og pc anlegget . Dette hørres helt sykt ut men det skjer hos meg . Fortsatt går pcen helt fint :!: Lenke til kommentar
genii Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 heia! har også sånn rare "dunke" lyder.. hater det.. hvertfall når headsettet er på.. og, lyden er der hele tia Lenke til kommentar
floffan Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) heia! har også sånn rare "dunke" lyder.. hater det.. hvertfall når headsettet er på.. og, lyden er der hele tia hehe. men den lyden jeg får høres ut som en veps. Slaks signal lyder Nå har jeg toke ut det jeg ikke trenger å drive pcen uten noe hjelp Lyden kommer også når jeg scroller ned og når jeg flytter mappene. Men lyden er verst når den spiller i 3d. Skiftet ut trådløse musa og keybordet med vanlige, så det kommer ikke fra det. Har også koblet ut cd rom, alle harddisken untatt den windows er på. Endret 25. november 2004 av floffan Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har akkurat samme skjøl, trur det har med dårlig lydkort, men har aldri tenkt å prøve å flekke ut tven!.... Skal prøve det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå