schmelck.no Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) ...bryster osv osv... Mmm, bryster... Ja det var en barnslig kommentar Endret 27. november 2004 av schmelck Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 det betyr premenstruelle smerter... faen jeg vet jo bedre enn dere. tja.. tingen er at premenstruelle SMERTER ikke beskriver hele saken. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hva er poenget med å forstå jenter, da er jo hele moroa borte.. Fornuft og følelser matcher liksom ikke. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Pvergrep drap og mishandling er fornuftig, det er bare en del mennesker som ikke har skjønt det enda. care to explain? Jo, overgrep og mishandling er ikke direkte negativt, det kan bare virke sånn for den parten som ikke utfører overgrepene. Jeg mener det er menneskelig fornuft å gi langt i at andre har det bra. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Pvergrep drap og mishandling er fornuftig, det er bare en del mennesker som ikke har skjønt det enda. care to explain? Jo, overgrep og mishandling er ikke direkte negativt, det kan bare virke sånn for den parten som ikke utfører overgrepene. Jeg mener det er menneskelig fornuft å gi langt i at andre har det bra. Trolling er morsomt! Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 det betyr premenstruelle smerter... faen jeg vet jo bedre enn dere. Det heter Pre Menstrual Syndrome. Tror ikke du skal skryte så veldig høyt over hva du kan allikevel jeg Som darkness| påpeker går det på mer enn smerter her. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 det betyr premenstruelle smerter... faen jeg vet jo bedre enn dere. Det heter Pre Menstrual Syndrome. Tror ikke du skal skryte så veldig høyt over hva du kan allikevel jeg Som darkness| påpeker går det på mer enn smerter her. bare glad jeg ikke vet bedre... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Jenter er helt fantastiske helt til du innser at DEN jenta kan du ALDRI få EDIT: Slik er det for meg iallfall. Men er du en sånn fløtepus som elsker fotball og liker å være frekk og tro at du er bedre enn alle andre, så er det jo ingen sak. Deg kommer jentene til som om du skulle vært en magnet. Endret 27. november 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ehe... ehehe... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=256271 Hjelpes Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ehe... ehehe... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=256271 Hjelpes Bare flaks reddet livet til Tvedestrand-gutten da kjæresten stakk ham. Jeg forstår ikke lengre hva ordet kjæreste betyr. Det må være noe farlig. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Jenter er helt fantastiske helt til du innser at DEN jenta kan du ALDRI få EDIT: Slik er det for meg iallfall. Men er du en sånn fløtepus som elsker fotball og liker å være frekk og tro at du er bedre enn alle andre, så er det jo ingen sak. Deg kommer jentene til som om du skulle vært en magnet. Enig der ja. Det er de som får bra damer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå