Boralis Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tja det er vel bra det da , for om ikke de hadde tenkt andreledes enn oss , hvor skulle vi ellers fått fornuftige tanker fra Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tja det er vel bra det da , for om ikke de hadde tenkt andreledes enn oss , hvor skulle vi ellers fått fornuftige tanker fra Jenter, fornuftige? R O F L Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tja det er vel bra det da , for om ikke de hadde tenkt andreledes enn oss , hvor skulle vi ellers fått fornuftige tanker fra Jenter, fornuftige? R O F L Ikke skriv slik. jeg får vondt i kragebeinet! Og ikke rakk ned på jenter. Djesus Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 chicks are for fag's.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tja , 99,9% av alle forbrytelser , overgrep , drap, misshandling og kriger utføres av menn , er det fordi vi tenker så fornuftig Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tja , 99,9% av alle forbrytelser , overgrep , drap, misshandling og kriger utføres av menn , er det fordi vi tenker så fornuftig hva kan jeg si? menn er like dumme som brød Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Jenter er vel ikke dumme fordi de kanskje ikke er like "tekniske" som oss y-chromosome. Edit: Vi er ikke dumme men bare litt destruktive. Les: Testesteron. Endret 26. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tja , 99,9% av alle forbrytelser , overgrep , drap, misshandling og kriger utføres av menn , er det fordi vi tenker så fornuftig hva kan jeg si? menn er like dumme som brød Act like a man, bitch! dette var en tull Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tja , 99,9% av alle forbrytelser , overgrep , drap, misshandling og kriger utføres av menn , er det fordi vi tenker så fornuftig hva kan jeg si? menn er like dumme som brød Act like a man, bitch! dette var en tull heter en SPØK Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Kanskje jeg "skal bli" homofil. Er jo noen fordeler, som feks at vi sikkert tenker mer likt enn en jente og gutt gjør. Og gutter er ikke så ille å se på.. Meen, så har vi jo det at jenter er utrolig pene, og av og til mer fun å snakke med.. De har ikke hårvekst i ansiktet (alt er relativt her i verden) og sex med ei jente er way bedre enn med en gutt (tror jeg).. Så, nei, egentlig så tror jeg at jeg forblir heterofil.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Kanskje jeg "skal bli" homofil. Er jo noen fordeler, som feks at vi sikkert tenker mer likt enn en jente og gutt gjør. Og gutter er ikke så ille å se på.. Meen, så har vi jo det at jenter er utrolig pene, og av og til mer fun å snakke med.. De har ikke hårvekst i ansiktet (alt er relativt her i verden) og sex med ei jente er way bedre enn med en gutt (tror jeg).. Så, nei, egentlig så tror jeg at jeg forblir heterofil.. og sex med ei jente er way bedre enn med en gutt (tror jeg).. hadde du sagt "vet" så hadde jeg blitt litt Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Akk, kvinnfolk...Pen, singel, mentalt stabil. Velg to. Amen. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Pms er helt det samme som mensen, har jeg forstått det rett ? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Deilig å få ut mine tanker om jenter på kategorien søppel ja Teit å klage på jenten som du faller for. Det er ikke deres feil. Det er kjærlighet som skal kastes i søpla. Det er det som er noe hærk! Tror du det er tilfeldig at i hjertet har samme farge som djevelen(rød). Kjærlighet er ondskap skal eg si deg! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Pms er helt det samme som mensen, har jeg forstått det rett ? PMS betyr Premenstruell elns i den durer. Det vil si FØR mensen. Det er symptomer som magesmerter, veldig vekslende humør, ømme bryster osv osv. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 det betyr premenstruelle smerter... faen jeg vet jo bedre enn dere. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Pvergrep drap og mishandling er fornuftig, det er bare en del mennesker som ikke har skjønt det enda. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Pvergrep drap og mishandling er fornuftig, det er bare en del mennesker som ikke har skjønt det enda. care to explain? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå