SnowDOG_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jenter er som kjærligheten. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 The great question that has never been answered, and which I have not yet been able to answer, despite my thirty years of research into the feminine soul, is "What does a woman want?" Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 er det sant at dersom en jente får en klem av mannen hun elsker den spesielle veka, så er det mer efektivt enn en sprøyte morfin??? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Vet ikke, jeg rører ikke kjerringa den uka, ikke uka etter heller forsovit Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 er det sant at dersom en jente får en klem av mannen hun elsker den spesielle veka, så er det mer efektivt enn en sprøyte morfin??? Etter som kjærlighet er ein slaks morfin rus så høyres jo ikkje det usansyneligt ut. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jenter tenker annerledes enn gutter, men det betyr ikke at vi er dumme eller ikke tenker. Og det med pms er ganske sant, er ikke vår feil at humøret går som en berg og dalbane en stund det er deres feil dersom dere begynner å denge på oss Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 er det sant at dersom en jente får en klem av mannen hun elsker den spesielle veka, så er det mer efektivt enn en sprøyte morfin??? Etter som kjærlighet er ein slaks morfin rus så høyres jo ikkje det usansyneligt ut. Men skal ogs være sagt at det funker sikkert hvis en mannen får en klem av damen hun elsker Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 er det sant at dersom en jente får en klem av mannen hun elsker den spesielle veka, så er det mer efektivt enn en sprøyte morfin??? Etter som kjærlighet er ein slaks morfin rus så høyres jo ikkje det usansyneligt ut. Men skal ogs være sagt at det funker sikkert hvis en mannen får en klem av damen hun elsker "hvis en mannen får en klem av damen hun elsker" Det var en rar tanke... Er det noe lesbefantasier her? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Jenter skal behandles med respekt, man skal gi dem blomster 1 eller 2 ganger i' månden, selv om de er noen undelige vesener.(selv forstår jeg meg ikke på dem) Tipper at jentene ikke forstår seg på oss gutter heller. Jenter er ikke en gevinst som mange gutter tror. Ekte mannfolk forstår hva dem betyr. De er jenter, en jenter er for å være glad i. Man skal ta vare på dem. Aldri utnytte dem på noen somheldst måte. Man skal forgude dem, alle og en hvær. Ikke alle gutter er så heldig at de har en jente! ReSSaA: Keap Searching! Alle gutter er ikke like skrudd, du finner en tilslutt! Endret 26. november 2004 av DjKs Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jenter skal behandles med respekt, man skal gi dem blomster 1 eller 2 ganger i månden, selv om de er noen undelige vesener.(selv forstår jeg meg ikke på dem) :Tipper at jentene ikke forstår seg på oss gutter heller. Jenter er ikke en gevinst som mange gutter tror. De er jenter. ReSSaA: Keap Searching! Alle gutter er ikke like skrudd! jeg ville heller omtalt jenter som sjeldne skatter, som skal passes på som om de betydde mest for deg. I det minste de du er mest glad i Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Ja forresten. Sånn innerst inne så tror jeg ikke dere vil at vi jenter skal tenke som gutter.. da kunne dere jo liksågodt vært homofile Hmm, så homofile tenker som jenter? Noen av dem sikkert edit: det kom ut feil..... Endret 26. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) er det sant at dersom en jente får en klem av mannen hun elsker den spesielle veka, så er det mer efektivt enn en sprøyte morfin??? Etter som kjærlighet er ein slaks morfin rus så høyres jo ikkje det usansyneligt ut. Men skal ogs være sagt at det funker sikkert hvis en mannen får en klem av damen hun elsker "hvis en mannen får en klem av damen hun elsker" Det var en rar tanke... Er det noe lesbefantasier her? hehe.... når man tenker på noe så har man en tendens for å skrive det.... nå kan du gjette om eg tenkte på setningen med ordet 'hun' i eller om eg tenkte på hun. On Topic: Som venner så er jenter noen av de snilleste vesene i verden... men som deilig jente som man ikke har sjangs på så blir man bare triste av dem Endret 26. november 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Jeg vil tro at de peneste jentene er de som føler seg mindst elsket. For at det er de som ofte blir sjekket opp av gutter som bare vil en vei, til sengs. Og dermed mister de troen på orntlige mannfolk. Hvs dere forstår hva jeg prøver og si? Endret 26. november 2004 av DjKs Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg vil tro at de peneste jentene er de som føler seg mindst elsket. For at det er de som ofte blir sjekket opp av gutter som bare vil en vei, til sengs. Hvs dere forstår hva jeg prøver og si? hvorfor er de da slemme med de snille`? håper hun jeg liker sier ja Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 pms [...] er ikke vår feil Det er da for pokker ikke vår heller... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 pms er vel ingen sin feil . Men jeg litke de holdningene om at jenter er dyrebare skatter osv Og på discovery sa de at når jenter har mensen/mensensmerter så skal kosing av en mann som elsker dem være mer effektivt enn hodepinetabletter Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 pms er vel ingen sin feil . Men jeg litke de holdningene om at jenter er dyrebare skatter osv Og på discovery sa de at når jenter har mensen/mensensmerter så skal kosing av en mann som elsker dem være mer effektivt enn hodepinetabletter prøv deg du lille venn du vet jeg behandler de fleste veldig bra Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Joda, det er bare at de ikke behandler deg sørlig bra tilbake Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Spørsmål om IQ Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Joda, det er bare at de ikke behandler deg sørlig bra tilbake joa, noen gjør det...bare ikke yvi mej vil ha Line Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå