Gå til innhold

Jenter - under søppel? riktig :)


And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  er det sant at dersom en jente får en klem av mannen hun elsker den spesielle veka, så er det mer efektivt enn en sprøyte morfin???

 

Etter som kjærlighet er ein slaks morfin rus så høyres jo ikkje det usansyneligt ut.

Men skal ogs være sagt at det funker sikkert hvis en mannen får en klem av damen hun elsker ;)

Lenke til kommentar
  er det sant at dersom en jente får en klem av mannen hun elsker den spesielle veka, så er det mer efektivt enn en sprøyte morfin???

 

Etter som kjærlighet er ein slaks morfin rus så høyres jo ikkje det usansyneligt ut.

Men skal ogs være sagt at det funker sikkert hvis en mannen får en klem av damen hun elsker ;)

"hvis en mannen får en klem av damen hun elsker"

 

Det var en rar tanke... Er det noe lesbefantasier her?

Lenke til kommentar

Jenter skal behandles med respekt, man skal gi dem blomster 1 eller 2 ganger i'

månden, selv om de er noen undelige vesener.(selv forstår jeg meg ikke på dem) :p

Tipper at jentene ikke forstår seg på oss gutter heller.

Jenter er ikke en gevinst som mange gutter tror. Ekte mannfolk forstår hva dem betyr.

De er jenter, en jenter er for å være glad i. Man skal ta vare på dem.

Aldri utnytte dem på noen somheldst måte. Man skal forgude dem, alle og en hvær.

Ikke alle gutter er så heldig at de har en jente!

 

ReSSaA: Keap Searching! Alle gutter er ikke like skrudd, du finner en tilslutt! ;)

Endret av DjKs
Lenke til kommentar
Jenter skal behandles med respekt, man skal gi dem blomster 1 eller 2 ganger i månden, selv om de er noen undelige vesener.(selv forstår jeg meg ikke på dem) :

Tipper at jentene ikke forstår seg på oss gutter heller.

Jenter er ikke en gevinst som mange gutter tror. De er jenter.

 

ReSSaA: Keap Searching! Alle gutter er ikke like skrudd! ;)

jeg ville heller omtalt jenter som sjeldne skatter, som skal passes på som om de betydde mest for deg. I det minste de du er mest glad i :blush:

Lenke til kommentar
  er det sant at dersom en jente får en klem av mannen hun elsker den spesielle veka, så er det mer efektivt enn en sprøyte morfin???

 

Etter som kjærlighet er ein slaks morfin rus så høyres jo ikkje det usansyneligt ut.

Men skal ogs være sagt at det funker sikkert hvis en mannen får en klem av damen hun elsker ;)

"hvis en mannen får en klem av damen hun elsker"

 

Det var en rar tanke... Er det noe lesbefantasier her?

hehe.... når man tenker på noe så har man en tendens for å skrive det....

nå kan du gjette om eg tenkte på setningen med ordet 'hun' i eller om eg tenkte på hun. :p

 

 

 

 

On Topic: Som venner så er jenter noen av de snilleste vesene i verden... men som deilig jente som man ikke har sjangs på så blir man bare triste av dem :p:cry:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...