And.rs Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Noen som skjønner noe i det hele tatt av hvordan jenter tenker? Har vært på byen i det siste og fått nr til en del, men alle er faen meg like skrudd jo jaja. er litt frustrert nå, kansje det er det, ikke vet jeg. men en ting er sikkert, de tenker ikke som gutter!!! Deilig å få ut mine tanker om jenter på kategorien søppel ja Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) At jenter tenker forskjellig enn gutter har vel kanskje noe med kjønnet å gjøre Endret 25. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Noen som skjønner noe i det hele tatt av hvordan jenter tenker? Har vært på byen i det siste og fått nr til en del, men alle er faen meg like skrudd jo jaja. er litt frustrert nå, kansje det er det, ikke vet jeg. men en ting er sikkert, de tenker ikke som gutter!!! Deilig å få ut mine tanker om jenter på kategorien søppel ja Det stemmer nok det. Jeg er temmelig skrudd i hvert fall. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Noen som skjønner noe i det hele tatt av hvordan jenter tenker? Har vært på byen i det siste og fått nr til en del, men alle er faen meg like skrudd jo jaja. er litt frustrert nå, kansje det er det, ikke vet jeg. men en ting er sikkert, de tenker ikke som gutter!!! Deilig å få ut mine tanker om jenter på kategorien søppel ja Det stemmer nok det. Jeg er temmelig skrudd i hvert fall. vell, nå tviler jeg på at du er representativ for resten av kvinnfolka i norge Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ja forresten. Sånn innerst inne så tror jeg ikke dere vil at vi jenter skal tenke som gutter.. da kunne dere jo liksågodt vært homofile Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Akk, kvinnfolk... Pen, singel, mentalt stabil. Velg to. edit: skrivefeil (ja, du leste riktig, det står feil, ikke leif) Endret 25. november 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Noen som skjønner noe i det hele tatt av hvordan jenter tenker? Har vært på byen i det siste og fått nr til en del, men alle er faen meg like skrudd jo jaja. er litt frustrert nå, kansje det er det, ikke vet jeg. men en ting er sikkert, de tenker ikke som gutter!!! Deilig å få ut mine tanker om jenter på kategorien søppel ja Ja, du har det fælt skjønner jeg Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 De tenker annerledes for de tenker ikke. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 De tenker annerledes for de tenker ikke. LOL, bra uttalelse Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 De tenker annerledes for de tenker ikke. LOL, bra uttalelse Ja? Jeg syns egentlig det. De sa at dere tenker annerledes. Men dere tenker ikke i det hele tatt. Jeg kjenner en jente i hele verden. Og det er den jenta som er den beste! Bare å få snakke med henne er meg en ære! Synd at det ikke fins flere! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Og hun tenker ikke? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Og hun tenker ikke? Ikke vet jeg. Men jeg er så enig med trådstarter som det går ann å få blitt. Sett bortifra at det er noen jenter som faktiskt er helt fantastiske. EDIT: Samme det. De tenker uansett. Men hvordan tenker de, er spørsmålet til ReSSaA. Mitt svar er; Jeg vet ikke ossen de tenker, men de tenker veldig rart på diverse ting iallfall. Endret 25. november 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hmmm... syns ikke jenter er dumme, bare notoriske løgnere, backstabbers, ond, urettferdig og utrolig sexy... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Merkelig hvordan alle jenter er akkurat like, synes dere ikke? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Akk, kvinnfolk...Pen, singel, mentalsk stabil. Velg to. Singel? Når ble det viktig? Bare å utkonkurrere den nåværende typen det :-) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Liker ikke diverse jenter som er elendig til å holde avtaler. Men dette er jo også unisex, men litt orden på møter/avtaler er jo kos hva? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 jenter er mer forvirrende, og over forventende enn de er dumme hvordan skal jeg vite hva som skjer i livet deres til en hver tid *gruble* Lenke til kommentar
Irons Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jenter er da ikke så komplekse å rare da... Bare man skrur på sjarmen, passer litt på de, og lytter (late som iallefall), så blir de myye lettere å ha med å gjøre.. Bortsett fra den ene uka i mnd (pms uka) da er det bare å ikke snakke til dem :S \\SP33D Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jenter tenker annerledes enn gutter, men det betyr ikke at vi er dumme eller ikke tenker. Og det med pms er ganske sant, er ikke vår feil at humøret går som en berg og dalbane en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå