Gå til innhold

Kva slags instrument spiller du?


-Kimmi-

Anbefalte innlegg

Hvor mye sånn ca. koster en helt vanlig gitar? (ikke el)

Alt ifra ingenting til veldig masse. :p

Om eg var nybegynner og skulle kjøpt meg kassegitar (stålstreng) ville eg lagt i ca 2500-3000kr.

 

Ein veldig dårlig gitar er ikkje morsom å spele på i det heiletatt og kan ta fra deg spelelysta totalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
har spilt el-gitar i nesten et år nå - gidder ikke poste bilde, for det er sånn billig drit :blush:

 

må skaffe meg ny gitar snart, litt off topic kanskje, men noen som kan anbefale kjapt en gitar som kan få meg litt nærmere Metallica-sounden?

Ikke kjøp noe sånt.. Kjøp heller noe som kan tilpasses alle lyder, også noe billige effekter

Lenke til kommentar
har spilt el-gitar i nesten et år nå - gidder ikke poste bilde, for det er sånn billig drit  :blush:

 

må skaffe meg ny gitar snart, litt off topic kanskje, men noen som kan anbefale kjapt en gitar som kan få meg litt nærmere Metallica-sounden?

Ikke kjøp noe sånt.. Kjøp heller noe som kan tilpasses alle lyder, også noe billige effekter

amp'en min har nok effekter til å tilpasse seg andre lyder, men jeg vil *nærmere* Metallica sounden enn jeg kommer med sånne stygge single-coil pickups jeg har nå....

Lenke til kommentar
har spilt el-gitar i nesten et år nå - gidder ikke poste bilde, for det er sånn billig drit  :blush:

 

må skaffe meg ny gitar snart, litt off topic kanskje, men noen som kan anbefale kjapt en gitar som kan få meg litt nærmere Metallica-sounden?

Ikke kjøp noe sånt.. Kjøp heller noe som kan tilpasses alle lyder, også noe billige effekter

amp'en min har nok effekter til å tilpasse seg andre lyder, men jeg vil *nærmere* Metallica sounden enn jeg kommer med sånne stygge single-coil pickups jeg har nå....

Kjøp deg en finfin Epiphone Explorer. Det er så og si lik gitar (Skyt leggen min istykker hvis feil) som James har. God lyd har den og.

Lenke til kommentar
har spilt el-gitar i nesten et år nå - gidder ikke poste bilde, for det er sånn billig drit  :blush:

 

må skaffe meg ny gitar snart, litt off topic kanskje, men noen som kan anbefale kjapt en gitar som kan få meg litt nærmere Metallica-sounden?

Ikke kjøp noe sånt.. Kjøp heller noe som kan tilpasses alle lyder, også noe billige effekter

amp'en min har nok effekter til å tilpasse seg andre lyder, men jeg vil *nærmere* Metallica sounden enn jeg kommer med sånne stygge single-coil pickups jeg har nå....

Kjøp deg en finfin Epiphone Explorer. Det er så og si lik gitar (Skyt leggen min istykker hvis feil) som James har. God lyd har den og.

Har jævli lyst på explorer ihvertfall :love:

 

har du en link til en helt ok explorer?

EDIT: pris?

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...