Fragletrollet Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Var sikkert i et høyere stadium av delirium den dagen jeg posta det der.Analog MODELING synth hører vel til. Men det blir jo så og si det samme da..lyden er veeeeldig lik de fleste gammalsynthene, Hr. Fraggel Nesten kaster ingen mann av hesten Skal troligvis investere i en NordLead 3 eller Alesis Micron snart... bare jeg får spart opp noe spenn.... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg spiller gitar og keyboard/piano. Akkurat nå holder jeg på med å arrangere Zelda-låter for bandet, samt lære meg Toccata and Fugue av Bach på gitar og piano. the-norns.tk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Joa...men en NordLead3 koster jo 3-4 ganger mer enn Micron..har du råd? Og hvorfor ikke da bare ta en Ion, som er akkurat samme engine bare myyye flere kontroller? Jeje..det er jo ikke det tråden her handler om anyways Endret 31. januar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Akkurat nå kjøpte jeg meg en bass. Jeg kjøpte en såkalt Jackson C5 A 5 strenger. Hva syntes folket om den? Bilde. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Stilig den. Kor mykje måtte du gi? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg spilelr El-Gitar og Drums..SPiller drums, siden ingen andre i "bandet" kan det Lenke til kommentar
nord Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 spilt gitar i 3 år nå. ligger dog langt bak bestevennen min som peiser på med små perverse soloer når vi jammer..får nesten lyst til å gi opp hele spillingen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Stilig den. Kor mykje måtte du gi? Jeg måtte gi 4017 ,- kr. på Sound1.no. Veilledende er 4 890,-. Tror du jeg gleder meg til å få den, eller? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Om du gleder deg like mykje som meg til å få min SR505, så gleder du deg veldig! Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Spiller gitar og litt trommer... Får meg kanskje En Goth Explorer ( jeg er stor metallica fan ) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Om du gleder deg like mykje som meg til å få min SR505, så gleder du deg veldig! Jeg gleder meg så mye at jeg plager andre med det! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg spiller tenor-sax, bass og klarinett..... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Om du gleder deg like mykje som meg til å få min SR505, så gleder du deg veldig! Jeg gleder meg så mye at jeg plager andre med det! Då sit vi slik omtrent i samme båt. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Joa...men en NordLead3 koster jo 3-4 ganger mer enn Micron..har du råd? Og hvorfor ikke da bare ta en Ion, som er akkurat samme engine bare myyye flere kontroller? Jeje..det er jo ikke det tråden her handler om anyways Vel, jeg jobber i en synth-forretning da, så jeg får da mine rabatter Micronen har faktisk noen fler fuksjoner enn Ion'en (etter hva jeg har hørt) og mye fetere soundbank. Koble til en skikkelig midikontroller så har du en fetere og billigere versjon av Ion Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Om noen dager, er denne min: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Om du gleder deg like mykje som meg til å få min SR505, så gleder du deg veldig! Jeg gleder meg så mye at jeg plager andre med det! Då sit vi slik omtrent i samme båt. Lenke til kommentar
Selle Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Spiller i skolekorps. Akurat nå spiller jeg bass (tuba (B)), men har spilt horn og baritone før. Har også spillt keyboard, men det er lengesiden Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvor mye sånn ca. koster en helt vanlig gitar? (ikke el) Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du får en god Morgan akkustisk gitar til 1000 kr. Jeg tror den er av helt grei kvalitet. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ah, ikke mer nei. Skal på folkehøyskole i august. Skal ha gitar som valgfag, tenkte å kjøpe meg en nå, og tjuvstarte litt, kanskje lære meg et par grep fra nettet eller noe. *glede seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå