KimNK Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Om ei veke eller vel så det, speler eg på ein slik. [stort bilde] Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg spilte piano, ble sånn passe god. Spilte i 4 år, men det ble uhyre kjedelig Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Om ei veke eller vel så det, speler eg på ein slik. [stort bilde] Den var jo ikke dum, men hvorfor ikke kjøpe en fretless? Det er jo mye mer moro å spille på heh Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Den var jo ikke dum, men hvorfor ikke kjøpe en fretless? Det er jo mye mer moro å spille på heh Man må lære å krabbe før man kan gå. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Man må lære å krabbe før man kan gå. Joda sant det, men er ikke så _fryktelig_ mye vanskeligere å spille fretless. Men det beste er nok å begynne med vanlig Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Skal vi se. Vanskeligere å få tonene til å henge, vanskeligere å treffe tonene, vanskeligere å føle seg fram, vet ikke jeg, du... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Skal vi se. Vanskeligere å få tonene til å henge, vanskeligere å treffe tonene, vanskeligere å føle seg fram, vet ikke jeg, du... Jeg sa jo strengt tatt ikke at det var lett, men det er jo mange instrumenter som "er" fretless og folk lærer seg jo å spille på de. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Fordi eg ikkje vil ha fretless. EOD. og: Man må lære å krabbe før man kan gå. Endret 30. januar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Fretless er ekkelt å spille på. Man har ikke bånd, så man vet liksom ikke helt hvor man treffer. Men slides er digg, da. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Egentlig, så er Fender Jazzbass det beste, syntes jeg. Og ja, jeg har prøvd andre. Hvem liker Fender Jazzbass? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hm. Trodde jeg hadde svart på denne før. Uansett: Glimrende simulering av Hammond-lyden. Den feiteste og mest fleksible analogsynthen jeg har prøvd. Låter fett, har utrolige muligheter med både lyd og funksjoner. Mitt masterkeyboard. Sampleren min. Den...eh..sampler lyd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det er så mange wannabe-gitarister her at det nesten ikke er vits Maximus Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Åh jo da, vi bare tar og linker til alle bildene på www.vintagesynth.com og sier at de er våre. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 http://home.online.no/~tom-rf/Ion_index.jpg Der er en av mine babies...utrolig kraftig analogsynth i rent metall med masse deilige knotter å skru på. Å kalle det en analogsynth er vel ikke helt hva man kan kalle riktig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Var sikkert i et høyere stadium av delirium den dagen jeg posta det der. Analog MODELING synth hører vel til. Men det blir jo så og si det samme da..lyden er veeeeldig lik de fleste gammalsynthene, Hr. Fraggel Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Fretless er ekkelt å spille på. Man har ikke bånd, så man vet liksom ikke helt hvor man treffer. Men slides er digg, da. fretless er kjempedigg å spille på veldig fet lyd også Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Fretless er ekkelt å spille på. Man har ikke bånd, så man vet liksom ikke helt hvor man treffer. Men slides er digg, da. fretless er kjempedigg å spille på veldig fet lyd også Det er da din mening, men jeg syntes det er ekkelt, siden jeg ikke vet eksakt hvor båndene er. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er vel berre øvelse og tilvenning. =) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Joda, men jeg liker det ikke. Holder meg til Jazzbassen. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 hva med linja fretless? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå