Dragon Hunter Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Spiller gitar og keyboard. Veldig gøy å spille slike instrumenter etter min mening! Har også spillt Alt-horn og kornett, noe som var jævla kjedelig! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg vil spille sax! Lenke til kommentar
GTS Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Spiller gitar, men har tidligere spilt fiolin. Er litt gear-geek Ibanez JEM7VWH Fender Std. Stratocaster ("Kill Bill" hjemmelakket finish) Carvin Legacy VL212 Boss DS-1 Distortion Morley Bad Horsie wah Rocktron Replifex 1U processor Har akkurat begynt å spille i et band som kaller seg Lawrencium..lead-guitar ;-) Btw. Om noen har lyst på en god effektprosessor, så selger jeg Replifex'en. Sjekk "Kjøp og salg" på www.gitarnorge.com Endret 2. desember 2004 av GTS Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 GIVE. AMP. NOW. Fytterakker'n! Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Jeg har spilt akustisk i et og et halvt år nå, og fikk meg elgitar i høst. Ibanez RG420 (to humbuckere, 24-fret Wizard 2 hals og mahognykropp) og en V-amp 2 gir meg brukbar lyd. Problemet med gitarer er at jo mer utstyr man kjøper, jo mer får man lyst på.. :S Edit: Har visst spilt piano i 7-8 år også :S Endret 2. desember 2004 av GNUfan Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg vil lære å spille piano som han der svensken! Tror det var bugge vesseltovt han heter. Piano er dritfet, spesielt diverse jazzskalaer som er helt borti veggan Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Der er en av mine babies...utrolig kraftig analogsynth i rent metall med masse deilige knotter å skru på. Endret 2. desember 2004 av Bitex Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Spiller ikke, men vurderer seriøst å begynne på pianokurs. Tar jo opp litt tid, men kanskje bedre enn p sitte å råtne foran pc'en da, Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 spiller på mic:P neia eller. altså; vokalist. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg spiller gitar, bass, trommer, fele og sekkepipe(masse) og trekkspill og mye mer alt på min Winamp 2.81 Tro det eller ei men jeg kan faktisk jævla mange låter også Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Lurer på om min stemme holder jeg. hehe, vanskelig å oppdrive en pen stemme. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Spiller gitar seff... Morgan ST 250 STD el-gitar Ask kropp, Lønn hals, Rosentre gripebrett ogKrom mekanikk Endret 28. januar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Spiller gitar, men har tidligere spilt fiolin. Er litt gear-geek Ibanez JEM7VWH Fender Std. Stratocaster ("Kill Bill" hjemmelakket finish) Carvin Legacy VL212 Boss DS-1 Distortion Morley Bad Horsie wah Rocktron Replifex 1U processor Har akkurat begynt å spille i et band som kaller seg Lawrencium..lead-guitar ;-) Btw. Om noen har lyst på en god effektprosessor, så selger jeg Replifex'en. Sjekk "Kjøp og salg" på www.gitarnorge.com Ååå hei og håå... Jeg går og sikler værre på den JEM-en... Du liker Vai-lyden, iogmed at du har både forsterkeren og gitaren hans (og distortion/wah-pedalen han bruker? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 spiller gitar. Har spilt i tre år eller noe sånn. Begynner å nærme seg at jeg og noen andre får starta et band nå, vi trenger bare et sted og øve. og egentlig en bassist og kanskje en vokalist.. men det tar vi med tiden. en eller annen peavey gitar, helt standard Peavey bandit 112 Behringer V-amp 2 Skal kjøpe en ny gitar snart, kanskje en B.C.Rich designet av Mich Thomsom, eller en Jackson "V-form ting...". Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hoved instrument: Bass, vokal og gitar. Andre småting som jeg kan spille: Trommer (det er ikke sagt at jeg er god:p), blokk fløyte og spille på slurva. Vokalen er ikke så fin, men den holder til Slayer. Lenke til kommentar
Såpa88 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Spiller Bass, spiller i band driitrått, har spillt bass i 3 år. Konserter: ca 1 gang i måneden, litt stress, men dritartig Spiller også litt gitar når jeg gidder Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har nyling begynt og spille gitar nå. Ska kjøpe meg bass senere. Veldig artig! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Spiller Bass, spiller i band driitrått, har spillt bass i 3 år.Konserter: ca 1 gang i måneden, litt stress, men dritartig Spiller også litt gitar når jeg gidder Den svarte bassen, det er en ESP kropp, men hvordan i huleste hals er det på den?!? Den var litt rar. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Er det ikkje ein warwick da? Edit: Jo, skal gi lilletåa mi på at det er ein Warwick Vampyre. Endret 29. januar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Kan nå legge til i tillegg til at jeg spiuller piano, at jeg nå lærer meg Didgeridoo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå