Beges Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Jeg spiller gitar, bass, trommer, fele og sekkepipe(masse) og trekkspill og mye mer alt på min Winamp 2.81 Tro det eller ei men jeg kan faktisk jævla mange låter også Spiller du sekkepipe? Kan du gi meg noen tips. Har akkurat kjøpt meg en, men klarer ikke få lyd i fløyta. Jeg får ikke flisa (eller hva det nå er) til å lage lyd. Har dyppet den i vann, og prøvd alt, men får rett og slett ikke lyd. Og hvor får man i så fall kjøpt sånne ting? Fliser og annet utstyr til sekkepipe? Han tullet bare, les innlegget en gang til. =p HAHA! leste ikke hele innlegget jeg:P Men hvis noen vet noe om sekkepiper, så trenger jeg hjelp:) Sikkert nekropost, men uansett Å dyppe flisa i vann er vel litt drastisk? Er det skots eller østeuropeisk/sylindrisk eller konisk? Vet ikke hvordan flisa på konisk er, men på sylindrisk (som jeg spiller), så er flisa et rør som jeg blåser i fra feil ende for å gi det fukt, for så å sette inn i pipa Viktig at tunga er lang nok, slik at den ikke tetter seg selv når du spiller. Når flisa er for våt vil den heller ikke gi lyd. EDIT: Spiller blokkfløyter, sekkepipe, gitar, bass, munnharpe, seljefløyte og lyre/dreielyre Endret 10. desember 2008 av Beges Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Spiller trommer og piano! Og for det meste går det i blues og boogie på piano! Endret 12. desember 2008 av elektroboy Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Spiller gitar jeg har spilt i ca. 4,5 år Lenke til kommentar
Norwegian-Wood Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Spiller Gitar, Piano, ukelele, mandolin, munnspill og tamburin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå