Gå til innhold

Kva slags instrument spiller du?

-Kimmi-

Anbefalte innlegg

Nei, harpe? Så tøft! :)

Jeg har spilt trommer i 8 år, men hovedinstrumentene mine er gitar(4-5 år), bass(2 år) og trombone(snart 3 år). Kan også spille treventilsinstrumenter(undervisning i baryton og litt trompet), klavér og saksofon.

Sånn som Jokkulf sa er det nyttig å kunne flere instrumenter av den grunn at man lettere kan spille med andre. Det er en utrolig fordel å kunne spille både trommer, gitar og bass når du spiller i et rockeband, blir mye lettere å lage litt mer avanserte riff, unngå at bassen bare blir en understemme av gitaren osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

spiller gitar. har spilt i ca 5 år. litt sånn av og på da :)

er 17 år =)

har en fender kopi. en ibanez rg 350 dx.

en norsk kasse gitar, Eco.

og en tysk halvakustisk gitar som ikke finnes mange av i verden. heter høfner :)

squier%20standard%20strat%20blk%20metallic%20fender_100_93.jpg

ibanez_rg_350dx_wh_el_gitar_largelightbox.jpg

Endret av Danielsm
Lenke til kommentar

Jeg er 14 år, spiller gitar, begynte omtrendt ved skolestart, og har øvd og spilt veldig mye siden da. Jeg er idag stolt eier av en Fender USA Deluxe stratocaster, en Ibanez V72 kassegitar og en Fender Princeton Chorus forsterker. :)

Er vel verdt å legge til at jeg også spiller munnharpe, og kan flåklypa og litt av USAs nasjonalsang på munnspill? :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Jeg spiller gitar, bass, trommer, fele og sekkepipe(masse) og trekkspill og mye mer

alt på min Winamp 2.81 :w00t:

Tro det eller ei men jeg kan faktisk jævla mange låter også ;)

Spiller du sekkepipe? Kan du gi meg noen tips. Har akkurat kjøpt meg en, men klarer ikke få lyd i fløyta. Jeg får ikke flisa (eller hva det nå er) til å lage lyd. Har dyppet den i vann, og prøvd alt, men får rett og slett ikke lyd.

Og hvor får man i så fall kjøpt sånne ting? Fliser og annet utstyr til sekkepipe?

Han tullet bare, les innlegget en gang til. =p
Lenke til kommentar
Jeg spiller gitar, bass, trommer, fele og sekkepipe(masse) og trekkspill og mye mer

alt på min Winamp 2.81 :w00t:

Tro det eller ei men jeg kan faktisk jævla mange låter også ;)

Spiller du sekkepipe? Kan du gi meg noen tips. Har akkurat kjøpt meg en, men klarer ikke få lyd i fløyta. Jeg får ikke flisa (eller hva det nå er) til å lage lyd. Har dyppet den i vann, og prøvd alt, men får rett og slett ikke lyd.

Og hvor får man i så fall kjøpt sånne ting? Fliser og annet utstyr til sekkepipe?

Han tullet bare, les innlegget en gang til. =p

HAHA! leste ikke hele innlegget jeg:P Men hvis noen vet noe om sekkepiper, så trenger jeg hjelp:)

Endret av Eledilla
Lenke til kommentar

Spiller Gitar, piano og trekkspill

Har også prøvd meg på torader, og er nå i gang med å lære meg fele :)

Har et lite band på fritida vi kaller "Ytre Sandsvær GCD". Rett og slett fordi vi stort sett spiller i G,C og D.

Blir stort sett bluegrass og country vi prøver oss på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...