Erren Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Nei, harpe? Så tøft! Jeg har spilt trommer i 8 år, men hovedinstrumentene mine er gitar(4-5 år), bass(2 år) og trombone(snart 3 år). Kan også spille treventilsinstrumenter(undervisning i baryton og litt trompet), klavér og saksofon. Sånn som Jokkulf sa er det nyttig å kunne flere instrumenter av den grunn at man lettere kan spille med andre. Det er en utrolig fordel å kunne spille både trommer, gitar og bass når du spiller i et rockeband, blir mye lettere å lage litt mer avanserte riff, unngå at bassen bare blir en understemme av gitaren osv. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 er ikke harpe et helvete å stemme med så mange strenger? ^^ Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 6strengs Akustisk gitar. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Har prøvd meg på piano og trommer, men endte opp på bassen. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Piano og El-piano/Jazz Piano Spilt i 12 år Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 er ikke harpe et helvete å stemme med så mange strenger? ^^ If so, er det ikke verdt det? Er da med harpe som med piano, man trenger ikke stemme så ofte? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg har spillt gitar i snart 3 år ! Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Trommer, melodisk slagverk, gitar, bass, piano, sax, trekkspill og shenai! Lenke til kommentar
1915 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) spiller gitar. har spilt i ca 5 år. litt sånn av og på da er 17 år =) har en fender kopi. en ibanez rg 350 dx. en norsk kasse gitar, Eco. og en tysk halvakustisk gitar som ikke finnes mange av i verden. heter høfner Endret 20. april 2008 av Danielsm Lenke til kommentar
snorrenilsen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg er 14 år, spiller gitar, begynte omtrendt ved skolestart, og har øvd og spilt veldig mye siden da. Jeg er idag stolt eier av en Fender USA Deluxe stratocaster, en Ibanez V72 kassegitar og en Fender Princeton Chorus forsterker. Er vel verdt å legge til at jeg også spiller munnharpe, og kan flåklypa og litt av USAs nasjonalsang på munnspill? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Trommis her! Holdt på i rundt 10 år. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Spiller bass jeg, har vell småspilt i 3 år Har en Esp LTD F-254 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Spilte kornett i 4 år og ga meg med det. Fulgte opp familietradisjonen i stedet for og begynte med gitar nå i høst. Lenke til kommentar
Eledilla Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Spiller trompet. Har spilt i 5 år. I tillegg kan jeg litt piano, prøver meg på gitar og saksofon Endret 16. august 2008 av Eledilla Lenke til kommentar
Jokerpoker Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Bass! Spiller en Ibanez GSR180, men det er nok på tide å bytte strenger... noen som vet hvordan jeg senker actionen, egentlig? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg spiller gitar, bass, trommer, fele og sekkepipe(masse) og trekkspill og mye mer alt på min Winamp 2.81 Tro det eller ei men jeg kan faktisk jævla mange låter også Spiller du sekkepipe? Kan du gi meg noen tips. Har akkurat kjøpt meg en, men klarer ikke få lyd i fløyta. Jeg får ikke flisa (eller hva det nå er) til å lage lyd. Har dyppet den i vann, og prøvd alt, men får rett og slett ikke lyd. Og hvor får man i så fall kjøpt sånne ting? Fliser og annet utstyr til sekkepipe? Han tullet bare, les innlegget en gang til. =p Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 spiller tuba ( 3 år) veldig lite piano og kan eg mer trommer! Lenke til kommentar
Eledilla Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Jeg spiller gitar, bass, trommer, fele og sekkepipe(masse) og trekkspill og mye mer alt på min Winamp 2.81 Tro det eller ei men jeg kan faktisk jævla mange låter også Spiller du sekkepipe? Kan du gi meg noen tips. Har akkurat kjøpt meg en, men klarer ikke få lyd i fløyta. Jeg får ikke flisa (eller hva det nå er) til å lage lyd. Har dyppet den i vann, og prøvd alt, men får rett og slett ikke lyd. Og hvor får man i så fall kjøpt sånne ting? Fliser og annet utstyr til sekkepipe? Han tullet bare, les innlegget en gang til. =p HAHA! leste ikke hele innlegget jeg:P Men hvis noen vet noe om sekkepiper, så trenger jeg hjelp:) Endret 16. august 2008 av Eledilla Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Spiller gitar! Har 2 stålstreng kassegitar og en Epiphone SG400 som jeg bestilte i går =) Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Spiller Gitar, piano og trekkspill Har også prøvd meg på torader, og er nå i gang med å lære meg fele Har et lite band på fritida vi kaller "Ytre Sandsvær GCD". Rett og slett fordi vi stort sett spiller i G,C og D. Blir stort sett bluegrass og country vi prøver oss på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå