Gå til innhold

Kva slags instrument spiller du?

-Kimmi-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en kompis som er veldig fornøyd med den. Hvorvidt utseendet er stygt og om den er god å spille på er vel stort sett opp til den enkelte, trodde det var noen mekaniske ulemper med den.

Liker utseendet jeg. :shrug:

Forresten; noen som vet hva som er galt med Fender FM 212R siden den koster så lite som 2 690,- på sound1?

Lenke til kommentar

jeg spiller på sex.

neida :p

har spilt sånn althorn og begynnte å spille bass etter jul, men synetes det var litt kjedelig i seg selv, så jeg vil lære litt gitar og.

Nuh spiller je på min mors akkustiske gitar, men vurderer sterkt og kjøpe min egen elgitar, kan noen hjelpe med å finne en billig, lettspilt gitar? som ser litt kul ut lykke til videre med spillinga :)

Lenke til kommentar

Forholder meg til topic:

Gitar.

Har to el-gitarer, en modifisert strat (Warmoth hals og S.Duncan/B.Lawrence pickups) og en selvbygd tele med kropp i Honduras mahogny, hals i kvartsagd lønn, palisander gripebrett, Schaller hardware og 2 x Bill Lawrence humbuckere. Kanskje verdens mest lettspilte gitar.

Hagstrøm akustisk gitar (diger sak med f-hull og tretoners sunburstlakk)

T'Weed

Har i mine yngre år drevet gitarverksted, samt bygget noen ultra-ekslusive elgitarer.

edit: Kunne vel like gjerne vært posta i den store gitartråden....men pytt.

Endret av Tumbleweed
Lenke til kommentar

Spiller litt av hvert, men er flinkest i piano og gitar :)

Piano: Starta tidlig, sånn ca. da jeg gikk i 1 kl. eller 2. kl :hmm: . Er blitt mye mindre nå.

Gitar: Starta først for 2 1/2 år sida, spiller ikke i band, men mest fordi jeg syns instrumenter er interresant og at det er gøy å kunne litt av hvert (en fordel i musikktimene også :p )

Er 15 år nå. Så har vel drivd med piano/keyboard i mer eller mindre 7-8 år.

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...