Purify Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Special faded er drit. Forklar. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Forklar. Les Paul'ene, i hvert fall... De er HELT annerledes (og etter min smak ikke gode) å spille på sammenlignet med the real deal. Kroppen er flat, liten, ubehagelig og stygg. Lyden er ikke slik den burde, og man betaler rett og slett alt for mye. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har en kompis som er veldig fornøyd med den. Hvorvidt utseendet er stygt og om den er god å spille på er vel stort sett opp til den enkelte, trodde det var noen mekaniske ulemper med den. Liker utseendet jeg. Forresten; noen som vet hva som er galt med Fender FM 212R siden den koster så lite som 2 690,- på sound1? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Tja, er ikke rør-amp i hvert fall... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 jeg spiller på sex. neida har spilt sånn althorn og begynnte å spille bass etter jul, men synetes det var litt kjedelig i seg selv, så jeg vil lære litt gitar og. Nuh spiller je på min mors akkustiske gitar, men vurderer sterkt og kjøpe min egen elgitar, kan noen hjelpe med å finne en billig, lettspilt gitar? som ser litt kul ut lykke til videre med spillinga Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) sorry - feil sted Endret 15. mars 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg spilte piano i 4-5 år, men sluttet for ca et år siden. Hvorfor slutta du?? Piano er jo kult Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Forholder meg til topic: Gitar. Har to el-gitarer, en modifisert strat (Warmoth hals og S.Duncan/B.Lawrence pickups) og en selvbygd tele med kropp i Honduras mahogny, hals i kvartsagd lønn, palisander gripebrett, Schaller hardware og 2 x Bill Lawrence humbuckere. Kanskje verdens mest lettspilte gitar. Hagstrøm akustisk gitar (diger sak med f-hull og tretoners sunburstlakk) T'Weed Har i mine yngre år drevet gitarverksted, samt bygget noen ultra-ekslusive elgitarer. edit: Kunne vel like gjerne vært posta i den store gitartråden....men pytt. Endret 15. mars 2005 av Tumbleweed Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tuba Rettelse: denne tubaen Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Spiller litt av hvert, men er flinkest i piano og gitar Piano: Starta tidlig, sånn ca. da jeg gikk i 1 kl. eller 2. kl . Er blitt mye mindre nå. Gitar: Starta først for 2 1/2 år sida, spiller ikke i band, men mest fordi jeg syns instrumenter er interresant og at det er gøy å kunne litt av hvert (en fordel i musikktimene også ) Er 15 år nå. Så har vel drivd med piano/keyboard i mer eller mindre 7-8 år. Endret 15. mars 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Fikk meg en munnharpe i helgen, så nå er det piano, didgeridoo og munnharpe Lenke til kommentar
Laman Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Spiller gitar. Litt akustisk men mest elgitar. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Fikk meg en munnharpe i helgen, så nå er det piano, didgeridoo og munnharpe Så tøft Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg spiller trommer og tuba. Trommer har jeg spilt i 4 år og tuba i litt over 1 år. Det er utrolig kult å spille tuba faktisk, fantastisk morsomt! Har ikke bilder. Herr Brun Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har spilt piano i 10 år. Er 16 nå. Kjøpte meg et nytt piano for 78000 forrige helg Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Oppdatering: Spiller fortsatt gitar og har blitt litt bedre siden jeg sist jeg postet her og har kjøpt ny gitar. Litt tyngre å spille på en den forrige, men det er ikke så rart da strengene ligger en del høyere enn på den andre. En slik: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå