.tomf Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) jeg er med i 4h fordi jeg trenger ett liv utenfor dataen. nå skal vi snart velge oppgaver,og jeg tenker på å lage en oppgave selv som går ut på å lage ett dataparty. dette er ting som jeg kan få til: strøm: pappa er elektriker så det er fikset,han har også hjulpet til på andre datapartyer. Rom: musikksalen til barneskolen,plass til ca. 50-70 dataer. kan også bli sponset siden det er for 4h. Internett: Kommunen er snart ferdig med å legge bredbånd der,så det blir rask internett. Nettverk: Bruttern kan sikkert ta seg av det,og naboen vår er en av kommunens beste innen data,så jeg kan spørre ham. Sikkerhet/vakter: pappa og foreldre til kompiser kan jeg sikkert spørre. Premier for compoer: Sikkert mange butikker som kan sponse hvis vi da reklamerer for dem og at det er for 4h. crew: bruttern kan spørre kompiser,de blir sikkert med hvis de får en liten del av fortjenesten eller hvis de får de beste plassene elns Noe som jeg mangler? kan dette passe for en som er 13år,sikkert 14 når jeg starter med dette. Endret 25. november 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 du bør kanskje ha crew? ellers ser d bra ut. kanskje litt feilposta men... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 du bør kanskje ha crew? ellers ser d bra ut. kanskje litt feilposta men... Kategorien ligger litt spesielt til, men det gjør ikke no http://forum.hardware.no/index.php?showforum=159 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 du bør kanskje ha crew? ellers ser d bra ut. kanskje litt feilposta men... Kategorien ligger litt spesielt til, men det gjør ikke no http://forum.hardware.no/index.php?showforum=159 ah.. glemte faktisk den jeg. ber en moderator om å flytte Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 du bør kanskje ha crew? ellers ser d bra ut. kanskje litt feilposta men... Kategorien ligger litt spesielt til, men det gjør ikke no http://forum.hardware.no/index.php?showforum=159 ah.. glemte faktisk den jeg. ber en moderator om å flytte Nå datt jeg tilfeldigvis innom så da flytter jeg den i samme slengen. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Haha, for å komme deg vekk fra dataen, så lager du et lanparty? Haha, hvorfor kunne du ikke bare sy? Neida, jeg syntes det er tøft gjort å fikse et lanparty når du bare er 13/14. Hadde aldri jeg klart! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Haha, for å komme deg vekk fra dataen, så lager du et lanparty? Haha, hvorfor kunne du ikke bare sy? Neida, jeg syntes det er tøft gjort å fikse et lanparty når du bare er 13/14. Hadde aldri jeg klart! jeg sa at jeg er med i 4h for å ha ett liv utenfor data. det er bare sånn at i år tenker jeg å ha dataparty oppgave. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Jada jeg skjønner det. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 hva er egentlig 4h? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Sånn fritids greier som jeg trodde ble lagt ned for 25 år sida. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 hva er egentlig 4h? DUST! Skulle til å poste det samme før eg så din post Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 nok off-topic Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 Nesten så jeg ble litt imponert nå, ser jo ut til at du allerede har tatt hånd om det meste... Med tanke på at du er 13-14 har du heller ingen eksamen e.l. som stjeler tiden din, så du får jo faktisk muligheten til å ordne dette. Om det skulle bli noe av det ønsker jeg deg lykke til. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Sikkert lurt å ha med seg folk som har arrangert lan før som crew. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå