HP_ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 fikk et fint lite program med bladet hjemmepc i dag... der man kan sende sms med valgfri avsender.. f.ex eg kan sende sms og bruke naboens nr som avsender.. er fra pcen men... noen som har prøvd dette? knall program er bare en slags demo med 30 gratis sms.. men man kan kjøpe 200 for £10 ca... Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Er det noen plass å laste ned demo fra nette? Fant ingen Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hei. Kunne du legge en link eller legge den over nettet slik at vi kunne få nytte av den ? Hørtes veldig bra ut Edit: Eller rett og slett, hvor finner jeg dette "hjemme pc" bladet? Endret 30. november 2004 av ramma_2pac Lenke til kommentar
HP_ Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 filen var litt for stor til at eg kan legge den ut... men bladet får man kjøpt hos narvesen bla... i bladet er det en dvd stappfull med programmer.. bla dette proget... Verdt å kjøpe Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ja genialt program,men trur ikke det går lang tid for det blir ulovlig i norge Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 er det noe sted jeg kan laste det ned? Lenke til kommentar
steffen_jansen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ja genialt program,men trur ikke det går lang tid for det blir ulovlig i norge HAR NOEN PRODUCTKEYEN TIL E-TXT?? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Ja genialt program,men trur ikke det går lang tid for det blir ulovlig i norge HAR NOEN PRODUCTKEYEN TIL E-TXT?? Ja! Jeg har den! Vil du ha den? Er ikke lov å spørre om sånt her på forumet, du har vel lest retningslinjene? Endret 13. desember 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå