Gå til innhold

lav ytelse på bra PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du skal ikke få mere  i 3DMark03,vet ikke med half life, men hvilken oppløsning og hvilke settings kjører du på grafikken på hl2?

Jo, det tror jeg! Noe som er galt innstilt da.. Jeg får jo 13000+ 3dMark03! (med 3,6Ghz) Men uansett skulle han hatt mer i rdmark, og iallefall bedre i HL2..

Har du alle nyeste drivere til skjermkortet? DirectX9.0c? osv?

Edit: glemte noe..

Endret av el_salvad
Lenke til kommentar

har du installert "Microsoft’s .NET Version 1.1 Framework" før du prøvde å installere orginale ati drivere?

omega drivere fann eg ut er dårlige i hl2... har x800xt pe og det var ok med omega drivere men gjekk supert med sit sine... hadde også problem til å installere ati sine heilt til eg las at det krever å ha dette her installert...

Lenke til kommentar

Hjelp! jeg installerte den .net 1.1 framework greia og installerte ATI driver, men pc begynte å henge seg og jg fikk 8552 i 3DMark03.

Jg prøvde å installere tilbake til omega driveren, men med samme resultat i 3DMark03(8556)..

Det virker som driveren ikke installeres ordentlig, for det kommer feilmeldinger som sier at den ikke er kompatibel osv. når jg installerer driverene.

når jg går på avanset på skjerminstillinger nå kommer ikke alle de driver katogoriene opp dvs. OpenGL osv. kommer ikke opp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...