bjokys Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Heisann. Har ett gammelt atx kab stående, og en no-name psu på 250W. Har lekt litt med tanken om å lage ett slags kjøleskap av dette kabinettet, til å kjøle cola. Har tenkt å bruke peltier elementer, sammen med vannkjøling dersom nødvendig. Er det noen som har noen gode forslag? Linker til eksisterende prosjekter? PS: hvor får man tak i peltier elementer i Norge? De hadde ingen på Microplex... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) de skal ha peltier på microplex hvis jeg ikke husker helt feil men du må jo få isolert kabinettet ordentlig da, så kunne du eventuelt laget det slik at du løftet opp toppen på det som et lokk akkurat som en kjølebag EDIT: veldig rart, de har nok fjærnet det fra microplex, men elfa eller clasern har vell noe slikt tenker jeg Endret 25. november 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Takk for tipset; har tenkt noe lignende; men lurer på om jeg heller kunne få noen hengsler til den ene sideplaten, slik at det blir en dør Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Rofl genial idè hahaha! Ville gjerne hatt ett kjøleskap på rommet ^^ Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Håper du har psu utenfor kabinettet isåfall noen peltier til å kjøle brus og en plate som samme peltier kan avgi varmen til kan fungere som kaffekopp varmer Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Genial idé. Perfekt størrelse for en som har lite plass på rommet. Gleder meg til å følge med videre hvis det blir et prosjekt ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå