Deadringer Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 pc'en min har begynt å henge seg 100% den bare stopper opp, og jeg må restarte. dette skjer uten vidre nå å da. noen ganger etter at den har stått på i 6timer og noen ganger etter 2min det skjer ikke så ofte at det irriterer meg enda(3ganger om dagen ca) men jeg vil gjærne ungå at det skjer. kan det være hovedkortet som er defekt? for en måned siden sluttet også bare den innebygde nettverks utgangen og virke. har ikke hatt noen andre problemer enn dette, så jeg trudde først det var et virus, men det ser ikke sånn ut noen som har noe anelse? har et slikt hk https://www.psdata.no/ps.asp?it=107509&mlevel= Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 vil helst ikke bli urolig uten grunn (har liten lyst til å måtte demontere pc'en, sende tilbake hk, vente på nytt hk, montere på nytt) så ikke legg inn poster hvis dere ikke har greie på slikt takk! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 kan det hjelpe å formatere? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Kjøpte også et HK på PS Data - på lagersalg - Aopen AK79-400VN. Det hang seg også fra tid til annen dvs. alt låste seg og det var bare å slå av og på. Brød ikke så mye om det intill feilen tiltok etter ca 6 mnd og til slutt ville ikke PC'n starte. PS Data ville ille erstatte kortet da det hadde gått over 3 mnd. Hvis jeg var deg ville jeg reklamert så fort som f.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har du overklokket? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Med over 1100 poster burde trådstarter vite at bumping etter et fåtall minutter resulterer i stengt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg