bfisk Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hei! Hørte en sinnsykt søt og fin sang på P4 i dag, mener det var mellom 1800 og 1830 i dag. Imidlertid er spillelistene så godt som umulig å finne, og etter mye telefonering havna jeg hos en reporter som så dem på intranettet sitt... Og de stemmer ikke med hva jeg hørte. -Sangen har jeg hørt før. Det er altså neppe noen helt ukjent sang. -Jeg TROR artisten er norsk. -Det er en veldig rolig sang, med en søt, nesten spinkel damestemme -Lyrikk jeg mener kan være med: "a story never told, about you and i.... but on the surface he looks calm as he can be, but in the meantime...." Ellernoe i den retningen. Jeg er bare nødt til å ha tak i den sangen. Noen som vet? Vil helst slippe å nynne inn en wav bfisk Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 STICKY What he said.l Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Åja, faen, det stemmer det... Dere får stenge denne, da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Siden jeg liker deg (): Ephemera - On The Surface For øvrig fra deres splitter nye album. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Awwwh, HalTan Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Stenges, bruk sticky til slike spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg