ronand Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har tenk til å kjøpe en ny router. Så litt på Asus WL500G, virker jo bra, mange finesser. Er det andre routere på markedet med bla skriverportutgang og usb?. Ellers er erfaringer (gode og dårlige) med WL500G velkomne Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Du kan jo se på erfaringen i Prisguiden. En litt gammel test her. Det finnes også en SMC-router med USB-skriverutgang. Lenke til kommentar
oss2 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg sitter med samme router som du har tenkt på, å jeg er veldig fornøyd med den.... :!: Men.. du er bare pokka nødt til å skifte firmware på den med en gang... Usb skriveren er også litt knotete å innstalere, men det går. Du må bare huske på å registrere porten som LPR-SERVER i windows. Jeg har 2 pc`r, 1 Xbox og 1 laptop koblet til å synes allt fungerer utmerket Martin. Lenke til kommentar
snowbaard Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Prøv å se på denne tråden. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har kjørt med WL500G i over et års tid, noe av tiden bridget med et WL300G aksesspunkt. Den har fungert bra og er stabil, men firmwaren som den ble levert med var ikke mye å skryte av. De som selges nå har naturligvis nyere firmware. Har faktisk SMC-routeren Softest linker til stående i nabohuset for tiden for et midlertidig nettverk mellom husene og har ikke prøvd printserveren, men den har fungert fint i et par uker nå. Konfigurasjonsgrensesnittet oppfatter jeg som veldig enkelt og oversiktlig, og det er antagelig litt enklere å komme i gang med enn Asus sitt. Asus`en har vel noe mer funksjonalitet enn SMC. Ellers kan jeg vel nevne at SMC`en er utstyrt med to antenner mot Asus`en sin ene, noe som her har resultert i noe bedre dekningsområde for SMC sin del. Tror ikke du bommer mye om du velger en av disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå