Espen pai Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 det er en idiot som driver og kødder med men'en min... han "hacker" seg inn på msn'en mens jeg sitter der, og begyner og sende meldinger til folk og masse sånn dritt. vet noen om det er mulig og stoppe han??? vær så snill og hjelp meg... Lenke til kommentar
evilmonkey2k4 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det er mange som holder på med det nå for tiden, har vært et offer selv.. Vet ikke om det er mulig å stoppe det.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 personen som gjør det er vel den du snakker med da det skjer. bare be han/henne gi seg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 kan ikke det for jeg vet ikke hvem det er... så litt det er vanskelig Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er vel bare en som bruker MessengerDiscovery, tidenes mest idiotiske program. Det er ikke noe farlig, bare ser ut som om du skriver i M$ sin MSN-klient... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Er vel bare en som bruker MessengerDiscovery, tidenes mest idiotiske program.Det er ikke noe farlig, bare ser ut som om du skriver i M$ sin MSN-klient... hva mener du med det??? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Er vel bare en som bruker MessengerDiscovery, tidenes mest idiotiske program.Det er ikke noe farlig, bare ser ut som om du skriver i M$ sin MSN-klient... hva mener du med det??? Det er et program som gjør at du skriver en kommando <din melding> og så vises det med motakerens nick. Han har ikke hacket noe som helst, og det er helt ufarlig. Ordentlig dritt program! EDIT: Det eneste du kan gjøre for å stoppe det er å blocke fyren. Endret 25. november 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 takk for hjelpa Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 samma har skjedd hos meg, men jeg har ikke peiling hvem som står eller kan stå bak!!! Har MSN 7.0 Beta, kan det være noe spesielt, og kan denne personen hacke seg inn på andre ting enn MSN??? Bruker Zone Alarm, er ikke det ganske sikert. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det er bare tekst fra en annen person, ikke noe "hacking" som dere sært nok kaller det. Helt ufarlig, bare irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå