lenny25 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg er en rimelig dreven innen multiplayer på Mohaa, men ble veldig skuffet av det nye pacific assault. Begynner derfor å snuse på andre beiter. Har skjønt at CS er verdens største online-spill og det er nok derfor veldig mange enormt gode spillere. Hvordan er det da for nybegynnere i CS å komme inn i spillet uten å bli skutt med en gang? Noen som vet om "nybegynner-servere" ? Er spillet vanskelig å komme inn i når man har spilt MYE mohaa? Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 cs er lett å spille, catchgamer har vel noen bra servere passer midt i blinken for en som er litt erfaren med multiplayer Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 For siste gang - CS er ikke verdens største online-spill, og det har aldri vært det heller. Det er dog verdens mest spilte online FPS-spill. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 joda, det fins "noob" servere søk litt på google så finner du det nok Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 UK2 Beginners server eller noe spilt jeg på engang. Ble bannet etter 2min... Max 8kill mer enn death eller noe, 50% mer k enn d eller noe i den duren. Så blir det ban. Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 gå inn på www.gsearch.net der kan du søke etter servere eller spillere, foreslår at du søker etter en server som inneholder noe med beginner, eller noob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå