Gå til innhold

Kommer ikke Ghost Recon 2 til PC?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mail i dag fra Ubisoft om at Ghost Recon 2 var til å kjøpe på PS2 og Xbox.

Men hvorfor sto det INGEN TING om PC versjonen?

Betyr dette at Ghost Recon 2 ikke kommer til PC?!

WTF?! Tom Clancy spill har jo alltid kommet til PC!

Splinter Cell (+ 2ern og 3ern), alle Rainbow spillene, Ghost Recon (+ alle exp pakkene) og enda mer!

Noen som kan informere meg litt her?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tom Clancy's Ghost Recon 2

Plattform: PC

Utgivelsesdato: 1. kvartal 2005

har du sett. korleis i alle dager klarte eg å finne ut dette? jo no skal du høyre, eg brukte ein kjekk funksjon som vert kalla "søk" på gamer.no si framside, og kva dukker opp vist eg søker litt etter ghost reccon? jo du gjetta riktig, denne sida: http://gamer.no/produkt.php?produktid=18896

Fysj!

Glemte det :(

Ble bare så frustrert over at det ikke sto noe i Ubisoft's eget newsletter!

Men nå er jeg glad igjen! :)

Ghost Recon 2 som ikke kom til PC? Jeg skulle vel nesten skjønt at det bare var at de "glemte" å nevne det.

Litt teit om Ghost Recon 2 IKKe kom til PC da, siden alle de andre Clancy spillene har kommet til PC...

Lenke til kommentar
synes ghost recon 1 sugde noe helt utrolig....håper toern blir litt bedre...

begrunnelse?

Det var så utrolig mye taktisk tenking i enern...det er ikke min sak... :p Så var det så store brett med få fiender... Så en liten, men viktig sak: du så jo ikke hvilket våpen du hadde fram på samme måte som i de fleste andre spill....

Lenke til kommentar
Synes 1'ern var helt greit. Har dog svært lave forhåpninger til PC versjonen av GR2 da de nå skal porte over fra konsoll til PC. Det kan ofte bli svært svært stygt. *Huske med grøss og gru tilbake på "Deus Ex 2"* :cry:

feil...trodde også dette en stund

det viser seg at et annet crew jobber med GR2 for PC enn dem som utvikler det for konsoll... d.v.s. det blir, (forhåpentlig) to "helt" forskjellige spill, der GR2 for xbox/ps2 er konsollifisert (nokså naturlig), og PC versjonen er "pc utgave" ....d.v.s. skikkelige saker, og ikke noen sånne halvveisløsninger som kommer frem av manglende kontroll/ytelse på konsoll... :)

*krysse fingrene*

HÅPER det er slik da..

Lenke til kommentar
det er vist ikkje alle som er like glad i spelet: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=256225

Jada jada.

Slik er det med Grekerne også!

De har laget baluba fordi Oliver Stone har valgt å vise de litt mindre offisielle sidene ved Alexander The Great (Ja, jeg snakker om filmen Alexander).

Fordi etter uminnelig tid med forskning skal det vise seg at Alexander kan ha vært bifil, og dette er ikke Grekerne glade for!

Neida! Alexander var BARE god, han!

De vil jo ha sine plettfire helter, og truet med å saksøke filmen slik at den kanskje aldri kom. Noe som den da gjorde (den går på kino i USA nå).

Det jeg mener er bare at det er ALLTID noen som vil protestere på slike ting.

Jeg vet ikke helt om jeg ville protestert om et eller annet land hadde laget en film som viste hvor grusomme mennesker vi er. Sannsynligvis ville jeg vel ikke protestert på det.

Men det er jo ikke så rart, fordi det er jo ikke sant.

Da blir det jo noe helt annet med Korea.

Men hvem er det som laget krig og fordervelse i Korea? Det var de selv!

Lenke til kommentar

2ern blir av det samme konseptet, "one shot, one kill".

bare at grafikk, fysikk og AI blir forbedret, nye maps, ny historie osv osv.

Altså, det som vanligvis er nytt fra original versjonen til oppfølgeren.

Så jeg tror nok at du vil synes at GR2 kommer til å suge også.

Noe som var KONGE med Ghost Recon (og Rainbow Six for den saks skyld) er at det inneholder coop, som de har klart helt enestående!

Makan til bra coop skal man lete ei stund etter. Man får til skikkelig bra teamwork på slike type spill når coop funker bra.

Lenke til kommentar
Det var så utrolig mye taktisk tenking i enern...det er ikke min sak...  Så var det så store brett med få fiender...

Du misslikte spillet av de samme grunnene som jeg likte det.

Det eneste problemet jeg hadde med GR var at det kunne være vanskelig å få igang gode spill uten en masse snotlings som verken hadde tålmodighet eller erfaring nok til å spille med de gode settings'a.

Lenke til kommentar

Kjenner noen som har testet Ghost Recon 2 til Xbox, de sier det er helt greit. Veldig kul coop og litt mer "consoleish" singleplayer missions. Det skjer kanskje litt mer i toern enn i enern, man styrer ikke gruppen med et kart, men heller enkle kommandoer (advance, flank left, flank right, stop) og kan velge mål eller hvor de skal fyre av "covering fire".

En morsom ting med Ghost Recon 2 er at de tar i bruk noen nye våpen, spesielt er ett våpen i "Lone Wolf" veldig morsomt å bruke. Man kan f.eks sitte dekket bak en vegg, så løfte våpenet ut og se gjennom et filmkamera som er festet på våpnet. Gjør at man er svært trygg i forhold til å måtte stikke frem hodet eller hele kroppen.

Alt i alt er det visst et morsomt spill på xboxen, men det er først og fremst i coop at det blir best.

Lenke til kommentar

begrunnelse?

Det var så utrolig mye taktisk tenking i enern...det er ikke min sak... :p Så var det så store brett med få fiender... Så en liten, men viktig sak: du så jo ikke hvilket våpen du hadde fram på samme måte som i de fleste andre spill....

Det er akkurat dette som gjør Ghost Recon bedre enn alle andre spill i mine øyne! :love: Jeg liker taktikk og den grad av realisme GR har. Gleder meg sykt yil 2'ern kommer ut!! Synd den ikke kommer nå før jul. Hadde vært digg å spillt det i 2 uker nå!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...