martlo Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hei Sitter og vurderer om jeg skal oppgradere PC'en min litt. Problemet mitt er et Radeon 9800Pro kort. Ser at nForce 4 HK har kommet nå, og det frister veldig å kjøpe et sånt. Men da er jo skjermkortet mitt ubrukelig iom. at det er AGP. Så det beste er kanskje å selge 9800-kortet og kjøpe et nytt...? Eller er det noe vits? Kanskje bare gå for et nForce 3....det blir jo en del billigere da. Er bare redd jeg vil angre dersom jeg ikke smeller til med et nForce4 når jeg først skal kjøpe. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har samme dilemma, har bare penger til hk+cpu eller skjermkort og jeg vil ha nForce 4 men da må jeg ha nytt skjermkort (har GeForce 4 ti-4200 så det trengs). Jeg ville gått for nForce 4 og et GeForce 6600GT eller 6800LE. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 om du ikke har planer om å skifte ut skjermkortet ditt med det første er det like greit å ta et nForce3... ...men om du har masse penger og har tenkt å skifte ut skjermkortet ditt med det første så er jo nForce4 det beste å velge! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Da kommer spørsmålet, hvis du sitter med radeon 9800 pro - hva slags pc er det du sitter med ellers? Hvis det er en 2500mhz/2500+ eller bedre så hadde jeg rett og slett spart pengene og ventet i 1/2 - 1 år til og heller kjøpt nytt da. Med mindre du har en indre trang til å kjøpe nytt da og bruke penger... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hadde ventet til i februar mars måned,da er ting som feks Nforce4 og SLI være godt plantet:D Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Nå skal jo nForce4 "standard" ha følgende specs: nForce4 ("standard"): Støtter SATA, AGP 8x, 1 GHz HTT, Sokkel 939 Men jeg vet ikke sikkert da, men dette skrev HW.no i en artikkel for en stund siden. Lenke til kommentar
martlo Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Da kommer spørsmålet, hvis du sitter med radeon 9800 pro - hva slags pc er det du sitter med ellers? Jeg har planer om å kjøpe en AMD 64 3500+. Men må nok tenke litt mer på dette. Skal ikke kjøpe før om noen uker uansett. nForce4 er vel ikke å oppdrive enda heller. kjipt at utviklingen går så fort 9800pro er jo tross alt et BRA kort! Endret 25. november 2004 av martlo Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Kjøp nå.. Det kommer Alltid noe nytt som kan være verd vente på.. blir jo aldri oppgradering hvis en skal vente på det beste hele tiden Endret 25. november 2004 av Skurk Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 men Nforce4 er ikke kommet enda!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå