Gå til innhold

nForce3 eller nForce4, dilemma!

Anbefalte innlegg

Hei

Sitter og vurderer om jeg skal oppgradere PC'en min litt. Problemet mitt er et Radeon 9800Pro kort.

Ser at nForce 4 HK har kommet nå, og det frister veldig å kjøpe et sånt. Men da er jo skjermkortet mitt ubrukelig iom. at det er AGP. Så det beste er kanskje å selge 9800-kortet og kjøpe et nytt...?

Eller er det noe vits? Kanskje bare gå for et nForce 3....det blir jo en del billigere da.

Er bare redd jeg vil angre dersom jeg ikke smeller til med et nForce4 når jeg først skal kjøpe.

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kommer spørsmålet, hvis du sitter med radeon 9800 pro - hva slags pc er det du sitter med ellers? :)

Hvis det er en 2500mhz/2500+ eller bedre så hadde jeg rett og slett spart pengene og ventet i 1/2 - 1 år til og heller kjøpt nytt da. Med mindre du har en indre trang til å kjøpe nytt da og bruke penger...

Lenke til kommentar
Da kommer spørsmålet, hvis du sitter med radeon 9800 pro - hva slags pc er det du sitter med ellers? :)

Jeg har planer om å kjøpe en AMD 64 3500+.

Men må nok tenke litt mer på dette. Skal ikke kjøpe før om noen uker uansett. nForce4 er vel ikke å oppdrive enda heller.

kjipt at utviklingen går så fort :hrm:

9800pro er jo tross alt et BRA kort!

Endret av martlo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...