Winydancer Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hei, for ei stund sia funka dataen min som fint, men så måtte eg ta en restart pga nåke.. etter dette fekk eg en feil melding, som vist på bildet, kvar gang eg starta maksina. maskina funker som f uansett så lurte på om nåken veit ka ditta e? og ka som e gale? Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hei... Her er det et par ting du kan prøve... 1: du kan skrive msconfig i kjør... Hvis du trykker på fana oppstart kan du se (nesten) alt som starter med maskinen. Hvis du finner et punkt i lista som viser til det programmet, kan du prøve å fjærne haka med den å restarte.... 2: Du kan kjøre en systemgjennoppretting... (forutsetter winXP) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) http://www.neuber.com/taskmanager/process/newdot~2.dll.html Ser ut som dette ikke er noe du trenger. Altså, prøv å fjerne det på et eller annet vis. Se link for mer info. Endret 25. november 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Hei... Her er det et par ting du kan prøve... 1: du kan skrive msconfig i kjør... Hvis du trykker på fana oppstart kan du se (nesten) alt som starter med maskinen. Hvis du finner et punkt i lista som viser til det programmet, kan du prøve å fjærne haka med den å restarte.... 2: Du kan kjøre en systemgjennoppretting... (forutsetter winXP) har WinXP jah kan teste gjennoppretting seinare.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 http://www.neuber.com/taskmanager/process/newdot~2.dll.html Ser ut som dette ikke er noe du trenger. Altså, prøv å fjerne det på et eller annet vis. Se link for mer info. takk, trur eg fekk svaret her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå