Folo Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 jeg har en bærbar som jeg gjærne vil kunne kjøre litt 3d-spilling på har en skjærmkort : Trident Cyberblade med 8 mb ram finnes det noe software emulator som gjør at jeg kan bruke det til 3d eller er jeg stuck? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Programmet du tenker på blir på en måte det programmet du trenger 3d til. Hvis ikke programmet du skal kjøre krever 3d-støtte, vil det spise av prosessorkrafta di og jeg kan tenke meg at et slikt emuleringsprogram vil spise minst like mye. Det jeg vil fram til, er at det spørs om det er noe vits da resten av systemet fort kan bli såpass belasta at du ikke vil få noe utbytte av det. 3d-grafikkort er bygd for å avlaste prosessoren og for behandle kun grafikk. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 er en pIII 1000 mhz, med 256 mb ram..tenkte det kunne vært morsomt å gjøre et forsøk, men jeg vat ikke vilket program jeg skal bruke eller hvor jeg ken finne noe. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Glem emuleringsprogram. Hold deg til spill som støtter software rendering så er du i mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå