realfingolfin Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvordan får jeg avataren til å floate til venstre? den ser litt teit ut der den er til høyre....? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 float:left Eller..? Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 float:left Eller..? Eh, men hvor? Jeg har show_news.php i : <div class="cutenews"><?php include("/cutenews/show_news.php"); ?></div> og kan jeg har det her i css? .cutenews img { float:left; } Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Prøv å hive en !important på den, CN legger nemlig til noe greier på img-taggen når du bruker avatarfunksjonen. .cutenews img { float:left !important; } Ikke sikker om det hjelper men.. Du kan jo alltids åpne inc/shows.inc.php og redigere koden for avatar selv. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Prøv å hive en !important på den, CN legger nemlig til noe greier på img-taggen når du bruker avatarfunksjonen. .cutenews img { float:left !important; } Ikke sikker om det hjelper men.. Du kan jo alltids åpne inc/shows.inc.php og redigere koden for avatar selv. Hmm ingen av de virker.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Mitt tips: Let i koden til cutenews og bytt ut bildetaggen der. Da slipper du å rote med !important, som for øvrig ikke fungerer i IE. Etter mine erfaringer hjelper heller ikke !important hvis stilen er angitt i HTML. Endret 25. november 2004 av Mikka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå