Herr Brun Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hei. Som tittelen sier, når sluttet telenor og netcom med 18 måneders bindingstid og begynte med 12 måneder? Min kjære søster kjøpte en telefon i januar og trodde det var et års bindingstid. Men nå viser det seg det var 18 måneder. Er ikke dette feil? Jeg mener å huske at telenor og netcom satte ned bindingstiden i fjor en gang. Abbonementet er et eller annet djuice. Herr Brun Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 tror det var rundt mars/april 2004 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 15. Mars 2004 var detta om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Okey. Da husket jeg feil da Søster vil gjerne kjøpe seg ny telefon, men de koster jo mange tusen mindre om du binder deg. Så hun venter... Herr Brun Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Om hun hadde 18. måneders binding til telenor, kan denne fornyes (og du får en billig telefon) når det er under 3 måneder igjen av denne. Da får hun 12 måneders binding fra og med den dagen hun kjøper ny telefon. EDIT: Når det gjelder netcom, så har de hatt 12 måneders binding i over 1 år nå. Så har hun netcom er hun klar for ny telefon Endret 27. november 2004 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå