Gå til innhold

Razer Diamondback vs. Logitech 510mx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har personlig Razor Diamondback (camelon lakk til de som virket opptatt av lakk å sånnt, ganske skinnendes å pen :D) og kan enkelt si at jeg er MEGET fornøyd med resultatet. Dette er min første Razor mus, men den lever fullt opp til forventningene. Jeg bruker ein tøymatte..... så hvis jeg skifter, blir den kanskje enda bedre ? Razor..... anbefales :thumbup:

Jeg har også hatt den gleden av å teste MX510 på icemat, dette er heller ingen dårlig mus. Men den kan desverre ikke måle seg med razor sine egenskaper. Spesielt synes jeg at den ble for treg og tung. Eneste som kan telle for er hvis du liker tyngre muser, og selvsagt om lommeboken er fyldig. Men razor er ifølge min mening verdt de 200-300 ekstra.

Uansett hva du velger, så klarer du nok å treffe noenlunde det du sikter på.

Lenke til kommentar
hehe genial diskujson!!

men du gjør nokk det, kroppen din dytter ut flere dl når du sover også, uten at du merker noe serlig til det

Om du svetter ut flere dl hver natt, så ville jeg ikke delt seng med deg (noe jeg kanskje uansett ikke ville :p). Vil også anbefale deg å dempe varmen på rommet ditt.. Fordi det man svetter ut om natten er heller noen ml enn noen dl.

Uansett så mener jeg å ha lest at man svetter ut omlag 1dl veske på en varm sommerdag..

Edit: Prøv å søl et par dl vann i senga, så skjønner man at noen dl ikke er realiteten,

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Er vel nok flisespikkeri her nå. Alle skjønner _egentlig_ hva alle de andre mener, men må alikevel lage et rabalder...

Topic er diamondback vs. 510mx, ikke håndsvette anyway. :hrm:

Ontopic:

Siden diamondback har kommet godt ut stort sett alle testene den har vært gjennom blir vel den å foretrekke, men mus er vel en vanesak.

Lenke til kommentar
Jeg er en aktiv gamer som har MX510 og Func matte!

Er det noen vits i for meg å oppdatere? Vil jeg merke forskjell?

Jeg har/hadde samme mus og matte som deg, bruker nå Razer Diamondbackmed fUnc. Forskjellen mellom Diamondback og Mx510 er ganske liten, men Diamondback er bedre.

Jeg merket litt forskjell, men ikke mye. Men jeg kunne ikke drømme om å gå tilbake til Mx510 etter at jeg bruker DB.

Lenke til kommentar
Om du svetter ut flere dl hver natt, så ville jeg ikke delt seng med deg (noe jeg kanskje uansett ikke ville tongue.gif). Vil også anbefale deg å dempe varmen på rommet ditt.. Fordi det man svetter ut om natten er heller noen ml enn noen dl.

Uansett så mener jeg å ha lest at man svetter ut omlag 1dl veske på en varm sommerdag..

For å få en behagelig søvn, må man sove tørt og i riktig temperatur. Alle svetter mer eller mindre i løpet av en natt, - noen opptil en liter

Da ville nokk ikke du delt seng med noen, skriften er tatt fra statestikk, minimum som jeg alleredet har skrevet er et pr dl.

Venter fortsatt på Rzser musen :whistle::love:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Har prøvd Diamondback noen dager nå-første inntrykket var at mx510 er bedre-spilte elendig i Cs:source så fant jeg ut at den dårlige pingen gjordet at ikke headshottene funket som de skulle (har ikke fått med meg det før nå), man burdet minst ha rundt 60 ping og mindre. Da satt bevegelsene inne, men sliter med å få razer musa til å ligge behaglig i hånden, den følse for liten og formen er heller ikke ultimat, men jeg gir den noen dager til, mulig jeg venner meg til den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...