Katana-Bob Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvilken er best til spilling? skal kjøpe meg ny pc, og lurer på hva som er verdt pengene. razor-musen er visst raskest siden den er en 16-bit mus, men er dette overkill? dessuten har den færre knapper enn mx510. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er du en nidkjær FPS-spiller, ville det ikke være uvanlig om Razor passer deg best. Men 510MX er jo billigere, og har også fått mye skryt. Det du skal merke deg er at MX510 er tyngre. Om det er positivt er negativt kan du jo ta stilling til selv. Jeg ville gått for Razor Diamondblack. Hvis jeg hadde råd. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Mange mus poster på gang om dagen. Skrevet det før, men siden du også lurer. Bestilte selv feil mus til spilling mx1000-den er både for tung og tråløs med dårligere respons tid en musene som er laget for spilling mx510 og RAzor serien. Byttet derfor kjapt til mx510. Er supefornøyd med resultatet, bruker den på en func matte. Muligheten for å få mx510 i forkjellige design er også mulig, min er lack vinrød og ser max harry kul ut Men etter rykter å dømme er RAzor serien enda råere, personlig vill jeg kjøpt en slik om jeg haddet valget nå (glemte å forhøre meg på hw.forumet før jeg kjøpte noe, tapte 300kr på det, da jeg ikke orket å vente på retur ordningen byttet jeg musen i byen, mx1000 er jo 300kr dyrere en mx510 ) Endret 25. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har selv MX510, meget bra mus! Vis du synes den er for tung kan du jo bare modde ut loddet som sitter inni, så blir den lett som en fjær og den fyker avgårde! Jeg syns det er en fordel med de knappene på MX510, i spill så bruker jeg alle knappene aktivt, f.eks. reload, zoom, osv. Ting jeg før brukte knappene på tastaturet til, har jeg flyttet over på musa, deilig! Gir mye større frihet og kontroll! Men på den andre siden har jeg hørt at den Razormusa er sindsykt bra! Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Razer vinner i alle tester når det gjelder gaming. Jeg hadde uten tvil gått for den. Jeg har både MX500 og MX510 og jeg vurderer å skaffe meg en. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Gå for Razer Diamondback, du. Var det ikke nettop en tråd om dette? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg lurer også på om jeg skal kjøpe meg en Razer Diamondback eller en MX510. Razeren er jo bedre teknisk sett. Men jeg synes MX510 er mye finere og se på. Jeg spiller mye CS og andre FPS spill. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg skal si deg en ting om Mx510 (jeg har den selv). Den samler så ufattelig mye rare ting, som støv, fett o.l som ser veldig stygt ut. Personlig vil jeg aldri mer kjøpe noe med den type maling. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg skal si deg en ting om Mx510 (jeg har den selv). Den samler så ufattelig mye rare ting, som støv, fett o.l som ser veldig stygt ut. Personlig vil jeg aldri mer kjøpe noe med den type maling. Maling? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Lakken min er da like blank?, er du bilmekaniker, kokk eller noe annet som gjør at hendene dine er fulle av fett\olje? Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg skal si deg en ting om Mx510 (jeg har den selv). Den samler så ufattelig mye rare ting, som støv, fett o.l som ser veldig stygt ut. Personlig vil jeg aldri mer kjøpe noe med den type maling. Min er like blank og fin, men så vasker jeg hendene av og til da. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Jeg skal si deg en ting om Mx510 (jeg har den selv). Den samler så ufattelig mye rare ting, som støv, fett o.l som ser veldig stygt ut. Personlig vil jeg aldri mer kjøpe noe med den type maling. Maling? Maling, farge eller lakk...hva enn du kaller det. Jeg vasker ofte hendene, spiser aldri når jeg sitter på Pc'en, og er hverken mekaniker eller kokk. Jeg svetter aldri i hendene. Alikevel samler musas maling/lakk/farge til seg mye rart... Endret 28. november 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Grunnen til reaksjonene er mer at vi ikke har registrert det samme, ikke jeg i alle fall. Lenke til kommentar
Al_Ghouti Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg har begge og jeg bruker bare Diamondbacken (til spill). Sinnsyk digg med corepad musematte. Skal du game så kjøp diamondback. Litt rart i begynnelsen hvis man er vant til logitechs form.. Men etter et par dager ligger den fint i hånden... Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg svetter aldri i hendene. Fysisk umulig. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg svetter aldri i hendene. Fysisk umulig. umulig? kanskje alle svetter i hendene før eller senere i livet.. Men jeg svetter heller aldri når jeg spiller.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hehe genial diskujson!! men du gjør nokk det, kroppen din dytter ut flere dl når du sover også, uten at du merker noe serlig til det Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Faen da! Dere vet hva jeg mener, ja? Jeg svetter VELDIG LITE i hendene, da. Er aldri klam. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 mx510 og steelpad beste eg har prøvd vertfall Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 MX 510 har jeg... KONGE mus..(datamus) Den har eg hatt i nokre veker nå og er meget fornøgd med deg. Den er litt tung ja.. men det liker jeg... liker når musa mi er litt å ta i. MX 510... du blir garantert fornøgd... sjekk erfaringen min av den ERFARING JAU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå