Gå til innhold

Razer Diamondback vs. Logitech 510mx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange mus poster på gang om dagen.

Skrevet det før, men siden du også lurer.

Bestilte selv feil mus til spilling mx1000-den er både for tung og tråløs med dårligere respons tid en musene som er laget for spilling mx510 og RAzor serien. Byttet derfor kjapt til mx510. Er supefornøyd med resultatet, bruker den på en func matte. Muligheten for å få mx510 i forkjellige design er også mulig, min er lack vinrød og ser max harry kul ut :thumbup:

Men etter rykter å dømme er RAzor serien enda råere, personlig vill jeg kjøpt en slik om jeg haddet valget nå (glemte å forhøre meg på hw.forumet før jeg kjøpte noe, tapte 300kr på det, da jeg ikke orket å vente på retur ordningen byttet jeg musen i byen, mx1000 er jo 300kr dyrere en mx510 :ermm: )

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Har selv MX510, meget bra mus! Vis du synes den er for tung kan du jo bare modde ut loddet som sitter inni, så blir den lett som en fjær og den fyker avgårde!

Jeg syns det er en fordel med de knappene på MX510, i spill så bruker jeg alle knappene aktivt, f.eks. reload, zoom, osv. Ting jeg før brukte knappene på tastaturet til, har jeg flyttet over på musa, deilig! Gir mye større frihet og kontroll!

Men på den andre siden har jeg hørt at den Razormusa er sindsykt bra!

Lenke til kommentar
Jeg skal si deg en ting om Mx510 (jeg har den selv). Den samler så ufattelig mye rare ting, som støv, fett o.l som ser veldig stygt ut. Personlig vil jeg aldri mer kjøpe noe med den type maling.

Maling?

Maling, farge eller lakk...hva enn du kaller det.

Jeg vasker ofte hendene, spiser aldri når jeg sitter på Pc'en, og er hverken mekaniker eller kokk. Jeg svetter aldri i hendene. Alikevel samler musas maling/lakk/farge til seg mye rart...

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...