darkness| Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hah. Problemet er at mange lærere er så gammeldagse, og skal tabufisere all form for fysisk kontakt. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 All form for fysisk kontakt er tabu. Jeg får all den fysiske kontakten jeg trenger når jeg går til frisøren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Skal ikke ha sex før barna er konfirmert Jokke Det var vel heller «hu ville uansett ikke hatt sex før barna våre var konfirmert.» Han dater vel en dame fra Indremisjonen, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tok opp denne igjen jeg.. Jeg sto og klinet med dama mi (som jeg faktisk har vært sammens med i 6 mnd:P).. Så kom læreren å trua med nedsatt adferds karakter:O og brev hjem till foreldra.. .. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) ?! Da gjør du det rett og slett. Jeg lurer på hva som hadde skjedd om foreldrene mine hadde fått et brev der det sto "Petter får nedsatt ordens- og opppførselskarakter fordi han har klinet med dama si. Vi, altså skolen, ser i vår rolle som oppdrager at fysisk kontakt ikke er bra for barna. Vi håper dere kan rette dere etter våre direktiver og fortelle alle deres unger at kyssing, beføling og sex ikke er sunt. Samtidig ser vi gjerne at dere opplyser om at onani er helseskadelig og kan føre til sinnsykdom. mvh, Rektor" Endret 3. desember 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
Owz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jeez.. den rektoren skulle blitt hengt!! liker ikke disse d***t seriene jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå