Evilworm Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Prøver å slette en mappe på skrivebordet i XP Pro. Får da følgende melding på skjermen (engelsk windows): tittel Error Deleting File or Folder vindu Cannot delete file: Cannot read from the source file or disk. [OK] Windows sier mappen er 0 bytes.. Og mappen heter: "ResHack_Compile_DeCompile_whatever..", og jeg får ikke forandret navnet. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Prøvd fra sikkermodus, eller fra kommandovinduet (F8 i oppstart) ? Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Jepp. Har prøvd det. Har også tenkt på at det kanskje har noe med FAT å gjøre. I "gamle" dager kunne man bruke Norton DiskEditor til å redigere FAT, men hva nå? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 http://www.ghisler.com/ Dette programmet tenker jeg gjør susen. Slett filen derfra. Lenke til kommentar
OrakL Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 vis ikke den funker har jeg en ting som heter Copylock funker veldig bra sletter mapper og filer Lenke til kommentar
Shoken Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 du kann trykke kontråll delete så sletter den helt uansett!!! Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 du kann trykke kontråll delete så sletter den helt uansett!!! nei... Ikke når det er bug med slettefunksjonen i windows. ctrl+delete bare hopper over søppelbøtta - når windows nekter å slette noe i første omgang, hjelper det fint lite. Forslaget mitt er å følge rådet ovenfor, bruk et program som starter fra cd eller floppy, som kan modifisere filsystemet, og fjern den respektive filen... Da er du sikker på at windows ikke har lastet den på noe som helst vis. Kan være verdt et forsøk å finne et program som sjekker om filtabellen er i orden. Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Har du noe forslag til program? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 du kann trykke kontråll delete så sletter den helt uansett!!! ctrl+delete bare hopper over søppelbøtta Nei, for å hoppe over søppelbøtta bruker man Shift-Delete. Bare for å ha det på det reine, liksom. Programmer er blitt nevnt ovenfor, har du prøvd de? Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Har prøvd dem, uten hell. Finnes det forresten en linux-installasjon på 1 cd som kan brukes til dette? Jeg har vel heller ikke nevnt at jeg kjører NTFS. Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nei, for å hoppe over søppelbøtta bruker man Shift-Delete. Bare for å ha det på det reine, liksom. Men i... du har rett. Må ha vært sløv eller noe jeg Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har prøvd dem, uten hell. Finnes det forresten en linux-installasjon på 1 cd som kan brukes til dette? Jeg har vel heller ikke nevnt at jeg kjører NTFS. Prøv en Linux livecd.... husker ikke navnet på noen i farten --- syns å huske noe om turbolinux? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå