B4stian Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 ^^ Må ha kommentar-dingsen! Og evt. hva skal en blog inneholde? - Alt man har på hjertet?? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Start med å nedlaste Aj-Fork Cutenews og installer det. Etterhvert kan du begynne med layout, prøv å lage et vertikalt design med litt enkle knapper, kanskje noen små bokser med feks random quota, 3 siste fra blog etc. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Angående hva som skal være i bloggen, så les rundt i de som har blogger og sjekk hva de/vi skriver.. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 i "bloggen" min skriver jeg bare søppel, fine saker, ting som er for lange å spy ut på IRC f.eks. Tankene dine, hva man har gjort, fine ting man har sett etc. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Start med å nedlaste Aj-Fork Cutenews og installer det. Done! Finns det noen enkle guider til det eller orker du å forklare hvordan jeg bare setter det inn i html-koden min fra før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå