kingbee Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er det noen her som vet om de originale veskene til fx7 har kommet? Eller er det like greit å kjøpe f.eks Lowepro D-res 4M? Og hva er egentlig forskjellen på disse minnekortene: SD SD elite pro SD ultra II Vanlig SD er jo billigst, er det et godt nok kort? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Veske til FX 7 er nå på markedet. Vi har de der jeg jobber, men de er ikke direkte billige. Tror prisen var 295 eller noe sånt. Av SD kort kan det kanskje lønne seg å velge ett kort med en viss hastighet, da kameraets lese og skrivefunksjon også er av nyeste teknologi. Kjøp Sandisk Ultra II eller Lexar sin WA serie, så burde du være sikker på å få et stabilt og sikkert kort. Lenke til kommentar
kingbee Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 OK, takk for tipset. Hvordan ser den originale vesken ut i forhold til Lowepro sin? Er den verdt prisen? Lowepro sin ligger vel litt i overkant av 100,- hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Lowepro ligger på litt over 100 ja. Jeg synes den originale vesken (skinn) er mer stilig enn Lowepro sin, men Lowepro vesken er mer solid og har vannavstøtende materiale. Personlig hadde jeg nok valgt Lowepro da den beskytter kameraet best. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Originale vesker til kameraene er på vei inn til elkjøp nå i allefall. Så de finnes Lenke til kommentar
kingbee Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Ok, får ta meg en tur innom elkjøp snart å sjekke hvordan de ser ut. Finner ikke bilde av dem på nettet. Lenke til kommentar
RobertS Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Her er en link til Panasonic i Japan, hvor det er bilde av skinnvesken i tre ulike farger: http://panasonic.jp/dc/fx7_2/option.html Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Vi har bare fått den svarte der jeg jobber... mulig de andre fargene er på vei? Har imidlertid ikke hørt noe varsel om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå