Sjefern Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Det var en side for de som hadde nextgentel. Brukerveiledninger om hvordan åpne porter, osv. Han hadde veldig lettleste veiledninger om alt man måtte lure på angående routerne og instillinger angående nextgentel. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) ehhem, feilpost....Beklager... Endret 28. november 2004 av fredde Lenke til kommentar
vslatten Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vil også rette ein stooor takk til nergal for ei av dei mest "matnyttige" sidene eg har lest i det siste. Brukte den til å løyse eit problem med min Netopia eit par dagar før den vart lagt ned. Det er synd om all den infoen ikkje vert tilgjengeleg lenger. Håpar nokon plukkar opp tråden og vidarefører sida. -vslatten Lenke til kommentar
colakork Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 synd... siden har hjulpet meg utallige ganger, hjalp meg med ftp server, cs server, sette opp nettverk osv.. menmen, takk for hjelpen webmasteren Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Noen sin vet om det finnes en tilsvarende side for tele2 brukere? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hva var denne siden om? lol. leser du aldri igjennom posten? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 admins skulle bare tatt ansvar og gjort relativt.net til en søsterside i hw-nettverket her. en slik ressurs er uvurderlig for ngt- og andre bredbåndskunder. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vil bare si at jeg synes det er synd at denne siden blir lagt ned, da den har hjulpet meg mye, både for minst et år siden, og i det siste Takk for hjelpen jeg har fått Lenke til kommentar
las^se Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hei, jeg trenger å få åpnet noen porter på min netopia 3351... problemet er at jeg ikke får noe info lenger, da alle steder på nettet referer til relativt.net... noen som har disse sidene lagret et sted, å ville vært så vennlige at de sendte dem til meg hadde det vært fint... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Aldri hørt om relativt.net Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Du kan prøve å søke på google, og velge "Cached". Der skulle i alle fall noen av sidene ligge (som allerede nevnt av talisar). Hvis ikke får vi håpe at noen klarer å få stablet siden på beina igjen. -Zlatzman Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Du kan prøve å søke på google, og velge "Cached". Der skulle i alle fall noen av sidene ligge (som allerede nevnt av talisar). Hvis ikke får vi håpe at noen klarer å få stablet siden på beina igjen. -Zlatzman Det skulle vel omtrent bli denne her da http://66.102.9.104/search?q=cache:InCy1T9...%22++3351&hl=no Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 TUSEN TAKK Sukk :/ Sida var kjempebra med masse nyttig info. En slik side som Nextgentel bare kan drømme om å sette opp for sine kunder. Kan trygt si at sidene inneholdt alt som NGT's supportsider manglet. Helt enig, all denne informasjonen må tas vare på. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Forvinner denne cache'en noengang? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det hadde vært noe... Han sier at siden ble lagt ned grunnet få oppdateringer og gammelt stoff, men det spiller jo ingen rolle det mener jeg... Han fyren på ngt kundeservice visste ikke engang noe annet passord til routeren enn admin/noway. Her reddet relativt.net meg igjen, han lært meg iogså hvordan man skal åpne porter osv. Kanskje er det gammelt, men det er jo fremdeles mange som ikke kan sånt.... Kanskje gammel info, men allikevel nyttig for en god del. Jeg vet ikke sånt. Noen som har en guide å linke til? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Forvinner denne cache'en noengang? Den forsvinner neste gang Google prøver å indeksere siden. Webarchieve kan være et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå